YouTube-muziekmanager

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-10 22:16
Hoi :)

Ik luister vrijwel al mijn muziek via YouTube. Het streamen van data valt reuze mee, maar nu zit ik met het offline beschikbaar maken van (voornamelijk) de YouTube mixes. Bestaat er een programma om muziek te managen? Ik heb de trials van YouTube Premium (en dus ook Music Premium) aan staan, maar geen van beide programma's staat toe dat ik YouTube Mixes offline kan opslaan.

Een alternatief leek mij youtube-dl te zijn. Die kan playlists opslaan, maar om een of andere reden komen gedownloade playlists van die URL niet overeen met wat via de browser of app wordt gespeeld.

Alternatieven zoals Spotify vind ik wat minder, omdat het soort muziek waar ik graag naar luister, niet op die diensten staat. Op een of andere manier weet YouTube precies de goede liedjes te vinden voor playlists, waar genres worden gecombineerd, die niet per se matcht.

Is er iemand die een soortgelijk "probleem" heeft, en een oplossing heeft gevonden? Ik hoor het graag :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felix!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-10 14:23
Over welk device hebben we het hier?

No one is listening until you fart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
Felix! schreef op zondag 2 juni 2019 @ 15:58:
Over welk device hebben we het hier?
Android, PC mag ook omdat ik dan dingen kan indelen in mapjes e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Grappig... wat je eigenlijk wil is dus (voor de momenten dat het niet streaming kan) een MP3-speler-achtig iets...
Auteursrechtelijk is dat een beetje een uitdaging, denk ik. Daarbij is YT ook niet direct een platform dat mee zal willen werken om de daar aanwezige filmpjes (legaal) te downloaden.
Mijn oplossing (gezien er zat is dat ik leuk vindt wat Spotify niet kan aanbieden) is een NAS met mijn muziekcollectie daarop in .FLAC

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-10 09:34
Ik gebruik zelf ook Youtube Music voor mixen etc. En kn deze gewoon downloaden in de app (IOS) zowel in de normale Youtube app als de Youtube Music App.

Maar ik heb dan ook wel een betaald Youtube Account...
Misschien dat het niet in de trial valt om bestanden echt te downloaden en offline beschikbaar te maken.

Ik zal het even testen op Android.

Edit: Zojuist getest, en werkt ook gewoon op Android in de Youtube app.
Enige eis, zelfde als bij Spotify is dat je elke 30 Dagen even online bent om je Offline bestanden te behouden.

Nogmaals ik heb een betaald Premium Account.

[ Voor 25% gewijzigd door Kavaa op 03-06-2019 22:57 ]

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Dat is niet legaal + gratis te doen. Youtube's muziekdienst kan dat wel.

[ Voor 33% gewijzigd door johnkeates op 03-06-2019 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
Kavaa schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:55:
Ik gebruik zelf ook Youtube Music voor mixen etc. En kn deze gewoon downloaden in de app (IOS) zowel in de normale Youtube app als de Youtube Music App.

Maar ik heb dan ook wel een betaald Youtube Account...
Misschien dat het niet in de trial valt om bestanden echt te downloaden en offline beschikbaar te maken.

Ik zal het even testen op Android.

Edit: Zojuist getest, en werkt ook gewoon op Android in de Youtube app.
Enige eis, zelfde als bij Spotify is dat je elke 30 Dagen even online bent om je Offline bestanden te behouden.

Nogmaals ik heb een betaald Premium Account.
Zijn dit gegenereerde mixes of mixes die je zelf hebt gemaakt? Kan namelijk weinig vinden behalve "Not Interested/Share"

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/B3sZCPkBPdUXYiCK5KySuy8x/thumb.jpg

Zelf gratis+offline met ⛵ is de oplossing die altijd werkt, dus als er betere alternatieven voor offline toegang is dat "graag" :P

[ Voor 6% gewijzigd door ikt op 04-06-2019 07:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-10 09:34
ikt schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 07:23:
[...]

Zijn dit gegenereerde mixes of mixes die je zelf hebt gemaakt? Kan namelijk weinig vinden behalve "Not Interested/Share"

[Afbeelding]

Zelf gratis+offline met ⛵ is de oplossing die altijd werkt, dus als er betere alternatieven voor offline toegang is dat "graag" :P
Wat jij nu laat zien is een afspeellijst.
Je probeer dat zelfde eens met een los nummer of gewoon video.

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Pagina: 1