Ik ben fan van dingen
er zijn er wel, zag er eerst 1 op wish.nlOp vrijdag 27 juli 2001 11:00 schreef ThE_ED het volgende:
Ik lees net ff de FAQ op de frontpage, omdat ik dacht 'daar staat het wel in' maar niet dusMijn vraag: zijn er ook tweakers.net en GoT banners? (Die ik dus op mijn eigen site kan gooien om een stukje promotie te doen.) Zo niet, hebben jullie bezwaar als ik er zelf een paar klus? (Desnoods post ik ze eerst om aan goedkeuring te komen.)
Yep, die is er. Ooit heb ik zo'n banner in een draadje geplakt, maar ik kan het niet meer terug vinden... Zoek en ge zult vinden! (hoop ik)
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Euh, ik doe ook aan bannen, moet je nu een foto van mij hebben ?
Aannames zijn fataal.
[topic=123357]
oeps..
oeps..
Ik ben fan van dingen
ROFLOp vrijdag 27 juli 2001 11:39 schreef GaMeOvEr het volgende:
Euh, ik doe ook aan bannen, moet je nu een foto van mij hebben ?
![]()
Ja leuk,
Ik ben fan van dingen
[on-topic mode on]Op vrijdag 27 juli 2001 11:39 schreef ThE_ED het volgende:
[topic=123357]
oeps..
Ik heb geloof ik ook een draadje gezien, waar er _wel_ eentje was.
[\on-topic mode on]
Aannames zijn fataal.
Daar staat geen banner in.Op vrijdag 27 juli 2001 11:39 schreef ThE_ED het volgende:
[topic=123357]
oeps..
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Nee maar er was dus wel al een soortgelijke thread... ok wel van een tijdje terug.Op vrijdag 27 juli 2001 11:44 schreef pven het volgende:
[..]
Daar staat geen banner in.
Ik ben fan van dingen
Eindconclusie, als je wil maak je toch lekker zelf een banner
En dan kun je hem evt posten.
Ergens kan ik me ook een banner herinneren die een user in elkaar had gedraait maar 'officieel' is er niks qua bannerwerk.
Ergens kan ik me ook een banner herinneren die een user in elkaar had gedraait maar 'officieel' is er niks qua bannerwerk.
Mja, aan het werk dan maarOp vrijdag 27 juli 2001 12:11 schreef IceStorm het volgende:
Eindconclusie, als je wil maak je toch lekker zelf een bannerEn dan kun je hem evt posten.
Ik ben fan van dingen
Hmm ik heb destijds toch echt (vanuit een link in zo'n zelfde bannertopic dat denk ik met de BC3 is meegegaan) een t.net banner op de Wish site gezien. En ik denk niet dat er een user is die zo t.net-minded dat ie zelfs met een t.net banner gaatOp vrijdag 27 juli 2001 12:11 schreef IceStorm het volgende:
adverteren op andere site(s)... Dus volgens mij is er wel degelijk een t.net banner.
VEEEELS te klein..Op vrijdag 27 juli 2001 12:40 schreef HappyFun het volgende:
[afbeelding]
SureOp vrijdag 27 juli 2001 12:43 schreef IceStorm het volgende:
[..]
VEEEELS te klein..T.net banner moet 1023x767 zijn.. Hou je nog net een paar pixels over om een pagina te tonen
Defunctus Deo Juvente
Verwijderd

Die heeft pier ooit eens opgezocht, stond wel ergens in een oude thread, ik trek hem nu van zijn server dus ook ff zelf ergens opgooien als je hem wilt gebruiken
Ja dat was dezelfde die ook bij Wish stond.Op vrijdag 27 juli 2001 12:49 schreef johnny appleseed het volgende:
[afbeelding]
dat is toch geen banner man! dat is echt om op teOp vrijdag 27 juli 2001 12:49 schreef johnny appleseed het volgende:
[afbeelding]
Die heeft pier ooit eens opgezocht, stond wel ergens in een oude thread, ik trek hem nu van zijn server dus ook ff zelf ergens opgooien als je hem wilt gebruiken
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Je gaat toch wel een nieuwe maken heOp vrijdag 27 juli 2001 12:58 schreef ThE_ED het volgende:
Ok thanx allen..
Ik heb nu in ieder geval iets om van uit te gaan, maar ik wil eigenlijk wel iets nieuws klussen
Volgende week heb ik vakantie, thusi geen internet dus weinig posten, maar wel veel klustijd
Ik ben fan van dingen
een bannertje voor tweakers is natuurlijk helemaal niet onaardig, kan er dan ook een bannertje van mijn spullen op tweakers? Uitwisselen dus...
Een speciale bannerpage van gebruikers op T.NET / GOT is misschien ook wel een aardig idee
Een speciale bannerpage van gebruikers op T.NET / GOT is misschien ook wel een aardig idee
Verwijderd
En wat schieten we daar mee op? Ikzelf houd niet zo van bannertjes naar commerciele sites, en eigenlijk ook niet naar andere sites...Op vrijdag 27 juli 2001 13:34 schreef wouter76 het volgende:
een bannertje voor tweakers is natuurlijk helemaal niet onaardig, kan er dan ook een bannertje van mijn spullen op tweakers? Uitwisselen dus...
Maar ik wil er best 1 voor GoT maken hoor... Ik zie wel of ik inspiratie kan opdoen...
Straks heeft tweakers ineens tig banners
Misschien moeten we een wedstrijd uitschrijven ofzo...
voor de officieele tweakers banner
(Prijs: eeuwige roem en een biertje op kosten van tweakers
)
Ik ben fan van dingen
Verwijderd
Goed... maar dan krijg jij mijn biertje, ik drink niet...Op vrijdag 27 juli 2001 13:48 schreef ThE_ED het volgende:
Straks heeft tweakers ineens tig bannersMisschien moeten we een wedstrijd uitschrijven ofzo...
voor de officieele tweakers banner
(Prijs: eeuwige roem en een biertje op kosten van tweakers
)
Krijg jij een mix:POp vrijdag 27 juli 2001 13:50 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Goed... maar dan krijg jij mijn biertje, ik drink niet...
Ik heb in G&W een topic geplaatst [ [topic=192885] ]. Eens zien wat dit opleverd?
* ThE_ED joins the contest
Ik ben fan van dingen
Pagina: 1