Ik zoek een?
2.0 Speaker set voor bij mijn PC, welke niet dieper is dan 18cm.
Wat is je budget?
500 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik luister vaak muziek op de achtergrond tijdens het werken. Verder game ik regelmatig.
Momenteel heb ik een canton sateliet suround set zonder de subwoofer. Nu heb ik even mijn Dali Zensor 1 speakers, van beneden, aangesloten en dit klinkt zoveel beter. Vandaar mijn zoektocht naar een andere speaker set.
Ik heb dus een receiver, maar een actieve speaker set zou ook prima zijn.
Wat heb je zelf al gevonden?
Inmiddels van alles gevonden en zie door de bomen het bos niet meer. Zo heb ik gekeken naar het type boekenplank speakers, monitor speakers, PC speakers.
Presonus Eris E5
Bose Companion 20
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben dus op zoek naar een compacte speaker set (max 18cm diep), geschikt voor muziek en games.
Welke type speaker is het meest geschikt?
2.0 Speaker set voor bij mijn PC, welke niet dieper is dan 18cm.
Wat is je budget?
500 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik luister vaak muziek op de achtergrond tijdens het werken. Verder game ik regelmatig.
Momenteel heb ik een canton sateliet suround set zonder de subwoofer. Nu heb ik even mijn Dali Zensor 1 speakers, van beneden, aangesloten en dit klinkt zoveel beter. Vandaar mijn zoektocht naar een andere speaker set.
Ik heb dus een receiver, maar een actieve speaker set zou ook prima zijn.
Wat heb je zelf al gevonden?
Inmiddels van alles gevonden en zie door de bomen het bos niet meer. Zo heb ik gekeken naar het type boekenplank speakers, monitor speakers, PC speakers.
Presonus Eris E5
Bose Companion 20
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben dus op zoek naar een compacte speaker set (max 18cm diep), geschikt voor muziek en games.
Welke type speaker is het meest geschikt?