De HP EliteDisplay's voor waanzinnige prijzen!

Pagina: 1
Acties:
  • 672 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXXiBIT
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 24-04-2022
Ik ben op zoek naar een nieuw scherm voor mijn nieuwe desktop.

Desktop is een HP Pavilion HPE
-Intel core i7 2700
-12GB RAM
-nVidia 550ti

Nu zie ik in de Pricewatch dat de HP EliteDisplay serie gigantisch in prijs verlaagd is:
categorie: Monitoren

Maar het probleem is dat er bij geen enkele monitor feedback staat en dat maakt me een beetje huiverig.
Ik weet dat het zakelijke monitoren zijn maar ze zouden toch ook voor thuisgebruik goed moeten zijn.

Ik gebruik ze vooral voor browsen, beetje (oude) games als HL2, en een video kijken.

De HP EliteDisplay E273q (1FH52AA) Zilver, Zwart 27" • 2560x1440 (Quad HD) • 60Hz • IPS • 5ms
is bij Azerty in de aanbieding voor € 94,80 terwijl de rest van de winkels hem voor €300-350 aanbied.
Dat geld ook voor de andere EliteDisplay monitoren die er zijn.

Zit er een addertje onder het gras? Ik wil graag een helder en scherp scherm met goede kleuren en dit lijkt toch te mooi om waar te zijn denk ik eigenlijk.
Ik wilde graag weten of mensen met dit scherm gewerkt hebben en of het veel onderdoet voor een Dell Ultrascharp.

Alvast hartelijk dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-06 14:50

WCA

Waarschijnlijk een prijsfout.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXXiBIT
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 24-04-2022
Snel bestellen dus, de prijs waarvoor ik hem aanschaf is bindend voor zover ik weet.
Of vergis ik me daarin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-02-2023
EXXiBIT schreef op zondag 2 juni 2019 @ 13:28:
Snel bestellen dus, de prijs waarvoor ik hem aanschaf is bindend voor zover ik weet.
Of vergis ik me daarin?
Nee, als jij kan vermoeden dat het een onredelijke prijs is mag de webwinkel alsnog afzien van de verkoop voor die prijs.

https://www.thuiswinkel.o...t-moet-de-webshop-leveren

[ Voor 10% gewijzigd door Emgeebee op 02-06-2019 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bark_At_The_Cat
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:43
Deze waren me ook opgevallen. Ik was eigenlijk opzoek naar een ultrawide, maar dit is ook wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dit is een overduidelijke prijsfout. Gezien ik hier verder geen discussiewaarde in zie, gaat dit topic op slot.

Voor meer informatie over prijsfouten en de vraag of er geleverd moet worden, verwijs ik je graag door richting Aanbiedingen en Kortingscodes - Beleid

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.