Probleem met omzetten Spotify premium naar family

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lotteczerny
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 13-12-2020
Mijn vraag
Wij hadden Spotify premium en gebruikten die met z'n 2tjes op verschillende tijden.
Nu omgezet naar Spotify Family om Spotify onafhankelijk van elkaar te kunnen gebruiken.
Link met code ontvangen om elkaar uit te nodigen.

Eerst Spotify-app verwijderd en daarna via link id mail geprobeerd in te loggen: code wordt niet gevraagd???wordt direct naar de betalingspagina geleid om 1cent over te maken en zodra dat is gebeurd blijkt deze pagina van Spotify niet te bestaan...

Help!
Is de mail van Spotify met de code en de link (uitnodiging voor Spotify family accepteren) nep??
Hoe werkt het normaal als ik switch van Premium naar Family?

Ben er al 2 dagen mee bezig en raak behoorlijk gefrustreerd, help, help

Alvast bedankt,

Lotte

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:35
In het kader van een vriendelijker GoT zijn dit soort reacties ongewenst, als je vind dat een TS onvoldoende is maak je een TR aan.

[ Voor 73% gewijzigd door defiant op 02-06-2019 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:07
Even uitloggen op de browsers en de apps, eventueel even een andere browser gebruiken. Sessie id's spelen hier denk ik een rol. Eventueel even de browser cache legen.. Wie weet.

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:51

defiant

Moderator General Chat
@lotteczerny aangezien je een technische vraag stelt verplaats ik je topic naar Client Software Algemeen (CSA), tevens een titelfix.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert