Toon posts:

Ben in het buiten land met Duchtone :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb dus een Ben 150 min en een Dutchtone 180 minuten paket. Maar welke is nu goedkoper om in belgie mee te bellen?

Of trekt Dutchtone het gewoon van het beltegoed af? Zo ja hoeveel tikken kost het per minuut? Ik kan deze info namelijk nergens vinden, en ik weet niet welke foon ik het beste mee kan nemen naar het buitenland. Heb ook nog wel een pre-paid maar dat zullen we maar niet doen :P.

O ja voor diegene die het nog niet wisten, Libertel gaat Telfort van hun netwerkt afscheiden (of hoe noem de dat). Dus ontvangst wordt weer wat minder :(.

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 10:56 schreef TheMAzTER het volgende:
Heb dus een Ben 150 min en een Dutchtone 180 minuten paket. Maar welke is nu goedkoper om in belgie mee te bellen?
Bij dutchtone wordt het van je belminuten afgetrokken :)
O ja voor diegene die het nog niet wisten, Libertel gaat Dutchtone van hun netwerkt afscheiden (of hoe noem de dat). Dus ontvangst wordt weer wat minder :(.
Ik neem aan dat je het hebt over de roaming van Telfort abonnees bij Libertel...

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Bij Prutstone gaat ALLES sinds september van je belbundel af. De tarieven kun je gewoon vinden op dutchtone.nl (gewoon kwestie van zoeken en niet lui zijn)
O ja voor diegene die het nog niet wisten, Libertel gaat Dutchtone van hun netwerkt afscheiden (of hoe noem de dat). Dus ontvangst wordt weer wat minder
Klinkklare onzin, is nooit zo geweest. Dutchtone netwerk = 1800 en Libertrol 900 Mhz.

DIT IS MIJN WEBSITE

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Was die ellendige johnny me weer voor :)

Idd Telfort roaming, maar die is al sinds enkele maanden einde verhaal :)

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 11:07 schreef havana het volgende:
Was die ellendige johnny me weer voor :)
Check je mailbox havana, bij deze een waarschuwing voor flamen, trollen en een irritant mannetje zijn (8> :P

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 10:56 schreef TheMAzTER het volgende:
O ja voor diegene die het nog niet wisten, Libertel gaat Telfort van hun netwerkt afscheiden (of hoe noem de dat). Dus ontvangst wordt weer wat minder :(.
Kleine correctie, Libertel scheid Telfort niet van hun netwerk, Telfort scheid af van Libertel. Telfort heeft het contract opgezegd, niet Libertel...!
Pagina: 1