Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Triple A games, vooral shooters op hoge settings en goede fps, ik denk dat een samenstelling als deze dat wel voor elkaar krijgt toch? of is het juist overkill?
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 is mijn max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb in mijn huidige pc een HDD zitten en ik heb de vraag of ik deze mee kan nemen in mijn nieuwe build, scheelt weer wat geld
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk al deze dingen nodig te hebben, ik weet niet of mijn monitor nog relevant is of jullie een upgrade aanraden, de monitor die ik nu heb is een oude samsung Syncmaster SA350.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee.
Ga je overklokken?
dit ben ik niet van plan
Wat verwacht je van ons?
mijn kennis is niet super hoog dus ik zou graag willen weten of wat ik heb samengesteld compatibel is met elkaar.
en ik weet niet of deze samenstelling "future proof" ik hoor jullie hier graag over.
Triple A games, vooral shooters op hoge settings en goede fps, ik denk dat een samenstelling als deze dat wel voor elkaar krijgt toch? of is het juist overkill?
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 is mijn max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb in mijn huidige pc een HDD zitten en ik heb de vraag of ik deze mee kan nemen in mijn nieuwe build, scheelt weer wat geld
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk al deze dingen nodig te hebben, ik weet niet of mijn monitor nog relevant is of jullie een upgrade aanraden, de monitor die ik nu heb is een oude samsung Syncmaster SA350.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee.
Ga je overklokken?
dit ben ik niet van plan
Wat verwacht je van ons?
mijn kennis is niet super hoog dus ik zou graag willen weten of wat ik heb samengesteld compatibel is met elkaar.
en ik weet niet of deze samenstelling "future proof" ik hoor jullie hier graag over.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 130,95 | € 130,95 |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2060 Ventus 6G OC | € 362,- | € 362,- |
| 1 | Interne harde schijven | WD Blue 3,5" (64MB cache, 7200rpm), 1TB | € 39,25 | € 39,25 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C | € 72,05 | € 72,05 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 88,- | € 88,- |
| 1 | Voedingen | Seasonic M12II Evo 520W | € 63,23 | € 63,23 |
| 1 | Solid state drives | Toshiba RC100 240GB | € 52,23 | € 52,23 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 906,71 | ||