Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaatsmeneer
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-06-2024
Een half jaar geleden ben ik van mijn Samsung S5 overgestapt op een Xiaomi Mi a2 lite. Deze is helaas overleden (bootloop, bij repair centre bleek het waterschade te zijn).

Nu vraag ik me dus af of het slim is om een nieuwe te kopen. Ben ik gewoon onvoorzichtig geweest (en dat was ik zeker, appen in de regen) of is de mi a2 lite abnormaal slecht bestand tegen water?
Wat betreft specs/prijs enz lijkt het mij nog wel de juiste keuze.

(De problemen met Huawei lijken mij geen reden om Xiaomi te ontwijken, maar misschien zijn jullie het hier niet mee eens?)

Alvast bedankt!

Beste antwoord (via schaatsmeneer op 04-06-2019 12:47)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
De Huawei problemen staan los van Xiaomi, dus wat dat betreft geen issue.
Voor de rest, misschien een toestel met IP rating overwegen voor waterbestendig?

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
De Huawei problemen staan los van Xiaomi, dus wat dat betreft geen issue.
Voor de rest, misschien een toestel met IP rating overwegen voor waterbestendig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Als je denkt dat het af en toe voorkomt dat je in de regen zal appen ofzo, neem dan inderdaad een toestel met ip-rating. Je kunt lang geluk hebben, maar dit kan bij alle telefoons gebeuren die niet water(spat) dicht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaatsmeneer
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-06-2024
Thx voor de antwoorden, ik zal nog even gaan zoeken of er een telefoon met ip rating is die vergelijkbaar is, maar stoppen met appen in de regen is zeker een optie :p

Edit: die zijn er voor zo ver ik kan vinden niet, dus tenzij iemand anders er een weet die ik niet via de vergelijker kon vinden word het een nieuwe a2 lite, en een paraplu.

[ Voor 34% gewijzigd door schaatsmeneer op 02-06-2019 01:36 ]