Werkt met google assistant

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik Enter
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 26-01-2024
ik heb sinds kort een Google home mini nu vind ik het geluid erbarmelijk Hey Google speel radio twee lukt maar is niet om aan te horen. Dacht de oplossing te hebben met de nieuwe LG soundbar maar die haalt het niet bij mijn vloerspeakers.

Wat moet het kunnen
- Twee vloerspeakers met draden voor het geluid aansluitn
- TV out naar de vloerspeakers zodra de tv aan gaat dus 1 of 2 digitaal in
- Als ik roep hey Google moet het direct uit standby komen, dus geen moeilijke commando's als hey Google speel radio twee af via apparaat x
- Radio afspelen via internet
- Google assistant moet spreken via de vloerspeakers zonder standby
- Nederlandse commando's

Bestaat dit, het hoeft niet perse een surround te zijn

Wat is het verschil met werkt met chromecast en Google assistant is dat het verschil van een indirect of direct commando geven als in speel radio twee af of speel radio twee af via receiver

Het even zitten kijken en zie wel
- Marantz M-cr 612 melody
- Denon AVR X2600H
- Denon AVR X1600H
- Denon S750H

Wie kan mij tips geven (in dummy taal aub)

Gr
Erik

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
Erik Enter schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 16:32:
ik heb sinds kort een Google home mini nu vind ik het geluid erbarmelijk Hey Google speel radio twee lukt maar is niet om aan te horen. Dacht de oplossing te hebben met de nieuwe LG soundbar maar die haalt het niet bij mijn vloerspeakers.
Afhankelijk van het soort vloerstaanders zal bijna niks daarvan het winnen qua geluid.
Wat moet het kunnen
- Twee vloerspeakers met draden voor het geluid aansluitn
Daar zul je altijd een versterker voor nodig hebben... Met wat stuur je het nu aan?
- TV out naar de vloerspeakers zodra de tv aan gaat dus 1 of 2 digitaal in
HDMI CEC gebruiken met behulp van versterker. Maar ook hier geld weer wat voor apparatuur hangt erachter? :?
- Als ik roep hey Google moet het direct uit standby komen, dus geen moeilijke commando's als hey Google speel radio twee af via apparaat x
Hiervoor zul je chromecast built-in of google assistant moeten hebben op je versterker. Uiteraard ook in google home instellen dat apparaat x het standaardafspeelapparaat is.
- Radio afspelen via internet
Tune-In radio is een bekende hiervoor.
- Google assistant moet spreken via de vloerspeakers zonder standby
Euh? :? De google home mini zal altijd communiceren via de google home mini.
- Nederlandse commando's
Instellen op Nederlandse commando's in google home. Let er wel op dat dit nog niet zo uitgebreid is als de Engelse commando's.
Bestaat dit, het hoeft niet perse een surround te zijn
Alles in een plaatje bestaat niet voor je huidige set-up. Dan zul je terug moeten naar de soundbar of een speaker van Harmon/Kardon halen.
Wat is het verschil met werkt met chromecast en Google assistant is dat het verschil van een indirect of direct commando geven als in speel radio twee af of speel radio twee af via receiver

Het even zitten kijken en zie wel
- Marantz M-cr 612 melody
- Denon AVR X2600H
- Denon AVR X1600H
- Denon S750H
Die Denon's kunnen in combinatie met de google home mini volledig via spraak aangestuurd worden. Welke de beste is zou ik niet weten aangezien dat ook van het budget afhangt. Voor goedkopere versterkers met google assisstant

Deze zou als het goed is ook moeten werken met google assisstant: Denon AVR-X1400H
Wie kan mij tips geven (in dummy taal aub)

Gr
Erik
Hopelijk kun je hier wat verder mee en wat antwoorden geven op de vragen zodat andere je eventueel ook verder kunnen helpen...

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Erik Enter schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 16:32:

En Google moet dan maar ruiken wat/waar/hoe jij wilt afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:43

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Harman Kardon Citation Tower doet alles wat je vraagt m.u.v. het TV deel. Alleen samen met de Citation Bar heb je HDMI/Optical in voor TV en andere apparaten. De Bar, de Tower en andere modellen in de Citation serie hebben volwaardige Google Home geïntegreerd.

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BiG-GuY schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:24:
Harman Kardon Citation Tower doet alles wat je vraagt m.u.v. het TV deel. Alleen samen met de Citation Bar heb je HDMI/Optical in voor TV en andere apparaten. De Bar, de Tower en andere modellen in de Citation serie hebben volwaardige Google Home geïntegreerd.
Dus als ik geluid wat via de tv komt wil horen via de towers , dan heb ik de Citiionbar nodig?
Kan ik de set dan nog meer uitbreiden? rear speakers en bass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:43

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 17:57:
[...]
Dus als ik geluid wat via de tv komt wil horen via de towers , dan heb ik de Citiionbar nodig?
Kan ik de set dan nog meer uitbreiden? rear speakers en bass?
Jup, dat is precies wat ik heb. De Citation Bar + Towers + Sub + Surround.

Hiermee krijg je een volwaardige 5.1 setup. De bar fungeert in deze setup als center speaker en centrale controller waarop je TV e.d. aansluit.

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorgenv
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-04 14:10
Je kan ook gewoon een chromecast aan je versterker hangen en deze als standaard afspeelapparaat instellen.
De commandos gaan dan wel via de google home, maar als je vraagt hey google speel radio 2, zal het wel automatisch naar de chromecast gestuurd worden. Als je receiver hdmi cec ondersteunt zal deze ook autmatisch aangaan naar het juiste kanaal.
Pagina: 1