Ik ben bezig mijn oude laptop weer een beetje aan de praat te krijgen. Echter merk ik dat het laptopscherm om de 10-20 seconden een zwart beeld geeft wat dan 3 a 5 seconden duurt. Daarna springt hij weer op normaal en kan ik weer verder. Als ik type wanneer het scherm zwart is worden de letters wel gewoon getypt.
...
Betreft een HP Touchsmart 15 r033nd
Grafische kaart; GeForce GT820m
Ik denk dat het aan de oude drivers liggen. Heb nu iets van 389 en momenteel zitten ze op 420 ofzo iets
Ik heb de laatste versie van de GPU driver gedownload maar als ik die driver wil installeren zegt dat installatieprogramma dat het stuurprogramma niet compatibel is met deze versie van Windows. Ik ga er vanuit dat ik gewoon de 64-bit versie moet hebben van W10?
...
Betreft een HP Touchsmart 15 r033nd
Grafische kaart; GeForce GT820m
Ik denk dat het aan de oude drivers liggen. Heb nu iets van 389 en momenteel zitten ze op 420 ofzo iets
Ik heb de laatste versie van de GPU driver gedownload maar als ik die driver wil installeren zegt dat installatieprogramma dat het stuurprogramma niet compatibel is met deze versie van Windows. Ik ga er vanuit dat ik gewoon de 64-bit versie moet hebben van W10?