Misschien ligt de viper 2 nogal voor de hand omdat dit de opvolger is van de viper 770 maar de nvidea chipset die op de 770 zit schijnt ook errug goed te zijn dus zeg ut maar
( even het prijskaartje buiten beschouwing laten )
heb zelf een V770 (non ultra) en ben er erg tevreden over. Vriend van me heeft van de week Viper II gekocht (is met Savage2000 chip) maar heb die nog niet zien draaien bij hem. Viper 770 Ultra schijnt ook een hele goede kaart te zijn.
Weer een hoop gelul waar je waarschijnlijk niks aan hebt dus kijk maar wat je er mee doet.
Weer een hoop gelul waar je waarschijnlijk niks aan hebt dus kijk maar wat je er mee doet.
Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
Ghehe thnx 
Maar uhm weet trouwens iemand of de viper2 prob's geeft met pctv pro van Miro ??
Maar uhm weet trouwens iemand of de viper2 prob's geeft met pctv pro van Miro ??
Verwijderd
opvolgers zijn niet altijd beter. Eerlijk gezegd zou ik er een paar tientjes bijleggen en een GeForce2 MX nemen. Bovenstaande TNT2 klinkt ook niet slecht. Waar overigens ?
Mensen ! Ik wil alleen maar weten wat het beste is de viper2 of viper 770 ??
Niet de tnt of de geforce
Als ik het geld had kocht ik die Geforce wel maar ik kan heel goedkoop aan een viper of een viper2 komen dus welke heeft de voorkeur bij jullie ???
Niet de tnt of de geforce
Als ik het geld had kocht ik die Geforce wel maar ik kan heel goedkoop aan een viper of een viper2 komen dus welke heeft de voorkeur bij jullie ???
Verwijderd
Hoi, ik ben overgestapt van de TNT2 naar de viper2 en geloof me DOEN!!!! dit is een wereld van verschil hij tekent mooier en is een STUK sneller.
HOI
HOI
Verwijderd
Ik heb zelf een viper2 en ben er zeer tevreden mee. Bij de meeste benchmarcs die ik heb gezien is een viper2 veel sneller dan viper770. Zeker met UT en Q3 is een viper2 veel sneller als een viper770, namelijk ongeveer even snel als een geforce sdr.
Verder heb ik er nog geen problemen mee gehad, maar ik ben ook niet iemand die elke dag een nieuw spel speelt. Dus volgens mij valt het wel mee met de driver problemen.
De meeste mensen die nu heel hard lopen te schreeuwen dat een viper2 waardeloos is hadden hem waarschijnlijk in januari al met de minder goede drivers.(oud zeer)
Verder heb ik er nog geen problemen mee gehad, maar ik ben ook niet iemand die elke dag een nieuw spel speelt. Dus volgens mij valt het wel mee met de driver problemen.
De meeste mensen die nu heel hard lopen te schreeuwen dat een viper2 waardeloos is hadden hem waarschijnlijk in januari al met de minder goede drivers.(oud zeer)
Viper2 werkt niet goed als je computer hebt overgeclocked.. Althans daar had ik vet problemen mee. En daarvoor had ik een Viper770 die het wel perfect deed. En nu heb ik een Geforce2
Verwijderd
Dat klopt inderdaad de meeste Viper2 kaartjes kunnen geen bus van 83 mhz aan iets wat een viper770 wel kan.
Wel is het kaartje zelf goed overklokbaar.
Wel is het kaartje zelf goed overklokbaar.
Verwijderd
in mijn oude systeem zit een viper770 non ultra een zeer goede kaart wil je wat meer koop dan een ultra versie een vriend van mij heeft er een en die werkt bij hem ook zeer stabiel en snel
Eeuwig zonde dat diamond met S3 in zee is gegaan. Hoorde dat ze nu weer met nVidia chips mogen komen. Ik sla de Viper II over als je het niet erg vindt en wacht op de Viper "990" :-)!
Fujifilm X100VI ||| QNAP TS473A ||| XS4ALL ||| Ubiquiti UniFi & Protect ||| Homey Pro (2023) ||| Philips Hue ||| Jan Janssen Venom Ultegra Di2 ||| 6710 Wp ZZO/WZW SolarEdge
Verwijderd
Allebei zwaar ...-kaarten, de V770 wordt veel te heet en wordt niet eens aktief gekoeld en de Viper2 is van S3 en ik HAAT S3...
Verwijderd
Je kunt hem wel goed overclocken mijn fsb draait op 141fsb met mijn coppermine 550,hz.
En zon laaste opmerking IK HAAT S3 slaat nergens op maarja mensen die zulke opmerkingen maken moeten er ook zijn.
hoi
En zon laaste opmerking IK HAAT S3 slaat nergens op maarja mensen die zulke opmerkingen maken moeten er ook zijn.
hoi
De Viper2 nemen natuurlijk, deze is veel sneller en je kan van S3TC in UT genieten, dit is nog steeds grafisch het mooste wat de game wereld biedt.
Je moet echter wel veel forems lezen over hoe je je spellen of de kaart moet tweaken om er het beste uit te halen en lees door de berichten heen zoals de Viper heeft slechte T&L, de Viper2 is een klote kaart ect. deze mensen hebben vaak niet de moeite genomen om wat info te vergaren.
Ik zei het al de Viper2 is een tweakerskaart en je kan problemen krijgen in sommige games, maar meestal is er wel een oplossing voor handen waar je alleen achter komt door forom van S3 fansites te lezen of JanKees om raad te vragen
Je moet echter wel veel forems lezen over hoe je je spellen of de kaart moet tweaken om er het beste uit te halen en lees door de berichten heen zoals de Viper heeft slechte T&L, de Viper2 is een klote kaart ect. deze mensen hebben vaak niet de moeite genomen om wat info te vergaren.
Ik zei het al de Viper2 is een tweakerskaart en je kan problemen krijgen in sommige games, maar meestal is er wel een oplossing voor handen waar je alleen achter komt door forom van S3 fansites te lezen of JanKees om raad te vragen
Niet op voorraad.
Verwijderd
<kuch> , ik heb dus niet zo'n Viper II (doet zijn naam te veel eer aan
) . Dus ik raad hem af
(preventieve support, haha)
Verwijderd
Gelul gewoon kopen die kaart het is niet voor niets de opvolger van de 770, hij is vet veel sneller ik ging van 80naar 125fps dus dat scheelt nogal dacht ik zo.
hoi
hoi
Verwijderd
Voor de prijs van een Viper II kun je een standaard Geforce kopen dus niet de Diamond Viper II kopen maar een standaard Geforce omdat deze gewoon veel sneller zijn en bovendien de CPU ontlasten (Geforce = GPU).
Verwijderd
een leuk kaartje voor discussie die Viper2
. Voor Quake3 en UT is het een leuk kaartje, voor Direct3D games is ie minder geschikt.
Overigens zie ik hem als een opvolger van de Savage4 en meer als een alternatief voor de TNT2 (-U).
Bdw. er zijn geen problemen met TV-kaarten voor zover bekend.
Overigens zie ik hem als een opvolger van de Savage4 en meer als een alternatief voor de TNT2 (-U).
Bdw. er zijn geen problemen met TV-kaarten voor zover bekend.
Pagina: 1