Duhik schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 19:44:
@
bernardV Ik volg nu de opleiding hbo ict information security management, een bijbaan vinden die hiermee te maken heeft lijkt mij onmogelijk. Verder heb ik MBO 4 ICT beheerder afgerond.
Ik vind het niet erg om met interne klanten te werken, ik wil gewoon geen pispaaltje zijn zoals @
Fore! al heeft aangegeven.
Daarnaast moet ik ook kunnen combineren met school, dat betekend dat ik in de avonden en in de weekend uren moet maken, het lijkt wel onmogelijk om een goede bijbaan te vinden.
Ik weet ook wel zeker dat ik niks aan de werkervaring heb dat ik opdoe bij een helpdesk, als ik mijn hbo diploma heb zal ik natuurlijk niet op een helpdesk geplaatst worden.
Bovenstaande is vrijwel onmogelijk , de meeste werkgevers zijn in het weekend + avond gesloten. Thuis werken is een optie... maar dan krijg je gezeik met de urenfacturatie.. dat willen beide partijen meestal niet..
Hou er ook rekening mee, waarom zou een bedrijf jouw parttime willen aannemen? kan je iets speciaals of ben je in potentie een hele gemotiveerde IT'er? Een bedrijf wilt veel eerder een gemiddelde mbo/hbo full time scholier dan iemand die 8 uurtjes per week komt.. Maar er zijn wellicht uitzonderingen voor specifieke projecten/werkzaamheden...
Ik heb zelf een ICT bijbaantje bij een oude stagebedrijf en doe dat gewoon tijdens schooluren. Ik heb gelukkig weinig contacturen op school. Dus een dagje werken doordeweeks is te combineren

. Wellicht heb jij dat ook?
Mogelijkheden die er zijn is een IT migratiemedewerker, moet je even zoeken op vacatures bij YoungCapital of Rockstars of andere lokale IT recruiters/detacheerders.
Daarnaast is studentaanhuis oid ook een optie maar dan heb je wel klantcontact.
Je kunt ook nog gewoon een standaard mailtje rondsturen naar de lokale IT bedrijven, niet geschoten is altijd mis..
[
Voor 8% gewijzigd door
Un93m59 op 02-06-2019 14:33
]