Onterecht "Veiling gewonnen" bericht

Pagina: 1
Acties:

• Martijn.C.V
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-11 12:02
Korte versie van het verhaal, wat ik denk dat een bug is:

1. Ik heb geboden op een advertentie hier, welke ging als 'veiling'
2. Kwam erachter dat het niet was waarnaar ik op zoek was, bericht gestuurd naar adverteerder
3. Adverteerder verwijderd mijn hoogste bod, ik krijg "Je bod op ABC is overboden"
4. Veilig is voorbij, maar ik krijg nu een bericht "Veiling gewonnen: ABC"

Ik vermoed dat er iets niet geupdate wordt als de adverteerder het hoogste bod verwijderd, er is daarna ook niet verder geboden, dus niets heeft t bugje kunnen verstoppen :)

Ik heb er verder geen last van, maar leek me handig om toch aan te geven, ter fix.

[ Voor 9% gewijzigd door Martijn.C.V op 31-05-2019 23:01 ]

Complimentje?

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Doe maar de lange versie, met de clou erbij of je doel of vraag...

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 16:51
HyperTrophy schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 22:49:
Doe maar de lange versie, met de clou erbij of je doel of vraag...
:? Hij laat de developers van Tweakers weten dat er een bug is waardoor hij een bericht kreeg dat 'ie een veiling had gewonnen, terwijl zijn bod verwijderd was. Volgens mij vrij duidelijk, en verder ook alleen iets voor de developers van Tweakers om naar te kijken ;)

The devil is in the details.

• Martijn.C.V
Ah, die vriendelijke forums van Tweakers, om van elk bericht warm te worden :) Prettig dat ik er aan bij mag dragen O+

Maar ik heb het topic iets aangepast, mogelijk is het zo toch iets duidelijker dan.

[ Voor 26% gewijzigd door Martijn.C.V op 31-05-2019 22:53 ]

Complimentje?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-10 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ander voordeeltje, @Martijn.C.V; biedingen / veilingen zijn niet bindend (zie ook wat andere topics) dus linksom of rechtsom kunnen zowel hoogste bieder als verkoper alsnog (eenzijdig) besluiten niet tot een deal te komen.

Wel fijn dat je een bugje vind/vond en dat even meldde :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Martijn.C.V
Ja, en dit geval ging t ook niet over iets heel bijzonders. Maar kan me voorstellen dat als de bedragen wat hoger zouden zijn ofzo, je hier toch wel wat nerveus van wordt :)

Complimentje?

Pagina: 1