Ik ga mijn 7.1 surroundset ombouwen naar een 5.1.2 set, dus ik heb nu twee surroundspeakers over (Q Acoustics 3010, voor de geïnteresseerden
). Die wil ik hergebruiken in de keuken, maar ik heb niets om ze mee aan te sturen. Het enige dat ik ermee wil doen, is muziek streamen vanuit Spotify, via m'n telefoon of tablet. Ik heb al zitten denken om een versterker aan te schaffen, maar eigenlijk is dat overkill - het mag vooral niks kosten, en een versterker heeft te veel opties die ik toch niet ga gebruiken.
Een alternatief is dat ik een goedkoop microsetje ofzo aanschaf en daar de speakers op aansluit, maar eigenlijk is dat me zelfs te veel; radio, eventuele CD-speler en USB-poort hebben ook geen toegevoegde waarde.
Hebben jullie suggesties hoe ik de speakers zo eenvoudig mogelijk kan gebruiken?
Een alternatief is dat ik een goedkoop microsetje ofzo aanschaf en daar de speakers op aansluit, maar eigenlijk is dat me zelfs te veel; radio, eventuele CD-speler en USB-poort hebben ook geen toegevoegde waarde.
Hebben jullie suggesties hoe ik de speakers zo eenvoudig mogelijk kan gebruiken?
Nomen nescio