Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik ben van plan een nieuwe stereo set aan te schaffen. Surround hoeft allemaal niet. Gewoon twee zuil luidsprekers en een receiver
De receiver moet bij voorkeur app aansturing, Spotify en dab+ hebben.
Wat is je budget?
Alles bij elkaar inclusief de speaker kabel moet het onder de 1500 blijven.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk muziek luisteren, films zijn bijzaak.
Wat heb je zelf al gevonden?
Was erg gecharmeerd van deze speakers tijdens het luisteren. De receiver zag er qua opties leuk uit, maar sta op dat gebied open voor alle suggesties.
De focal chorus 726 speakers bevielen me overigens ook.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er nog vergelijkbare speakers die jullie aan kunnen raden voor ongeveer hetzelfde budget?
En kan deze versterker de speakers fatsoenlijk aansturen? Welke andere zouden beter passen eventueel?
hij komt in een tv meubel achter een gesloten deurtje te staan (wel met actieve koeling in de achterkant van het kastje). Ivm de kids zal het deurtje gesloten blijven tijdens het afspelen, dus bediening via een app zou het leven erg makkelijk maken.
Welke speaker kabel raden jullie verder aan?
Ik zoek een?
Ik ben van plan een nieuwe stereo set aan te schaffen. Surround hoeft allemaal niet. Gewoon twee zuil luidsprekers en een receiver
De receiver moet bij voorkeur app aansturing, Spotify en dab+ hebben.
Wat is je budget?
Alles bij elkaar inclusief de speaker kabel moet het onder de 1500 blijven.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk muziek luisteren, films zijn bijzaak.
Wat heb je zelf al gevonden?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Versterkers en receivers | Yamaha R-N303D Zwart | € 339,- | € 339,- |
2 | Speakers | Dali Oberon 7 (Beige) | € 499,- | € 998,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1338,- |
Was erg gecharmeerd van deze speakers tijdens het luisteren. De receiver zag er qua opties leuk uit, maar sta op dat gebied open voor alle suggesties.
De focal chorus 726 speakers bevielen me overigens ook.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er nog vergelijkbare speakers die jullie aan kunnen raden voor ongeveer hetzelfde budget?
En kan deze versterker de speakers fatsoenlijk aansturen? Welke andere zouden beter passen eventueel?
hij komt in een tv meubel achter een gesloten deurtje te staan (wel met actieve koeling in de achterkant van het kastje). Ivm de kids zal het deurtje gesloten blijven tijdens het afspelen, dus bediening via een app zou het leven erg makkelijk maken.
Welke speaker kabel raden jullie verder aan?