Afstudeeronderzoek Oriëntatie Spaarproducten

Pagina: 1
Acties:
  • 240 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisztiaan
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 26-01-2021
Hallo allemaal!

Ik zit in het laatste jaar van de studie Commerciële Economie en ik ben op dit moment bezig met mijn scriptie. Ik doe onderzoek naar onder andere het beslissingsproces en de manier van oriënteren voor spaarproducten (flexibel sparen en vast (deposito). De hoogte van rente is voor velen een doorslaggevende factor, maar helaas liggen de rentepercentages vrij laag en zijn de verschillen minimaal, waardoor andere factoren de doorslag kunnen geven. Hiervoor heb ik dan ook een enquête opgesteld en kan jullie hulp natuurlijk erg goed gebruiken om de oriëntatieproces te achterhalen.

Enige vereiste is dat de deelnemers 18 jaar of ouder zijn. De enquête loopt tot 11 juni en duurt maximaal 10 minuutjes.

Alvast hartelijk dank!

*knip*

[ Voor 2% gewijzigd door defiant op 31-05-2019 17:09 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengeenvis
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-11-2022
-

[ Voor 100% gewijzigd door ikbengeenvis op 31-05-2019 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisztiaan
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 26-01-2021
Ik zie het nu inderdaad, mijn excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:29

defiant

Moderator General Chat
Aangezien hij hier (Af)studeeronderzoeken en -enquetes - post ze hier. ook al gepost is (wat ook de juiste plek is), gaat deze op slot.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Dit topic is gesloten.