MasterCase H500M, Define S2 Vision RGB Of Alternatief?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debotray
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 10-09-2020
Welke zou ik beter kopen? de MasterCase H500M van Cool Master? Of de Define S2 Vision RGB van Fractal Design? Of een alternatief? Ik ben opzoek naar een case die RGB fans heeft.

Ik twijfel nu vooral tussen de MasterCase500M en Define S2 Vision RGB maar zijn case's die beter zijn (Met RGB Fans)

Alvast bedankt. :)

Beste antwoord (via debotray op 14-06-2019 16:30)

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 15:56

Vidra

Vragen?

Het antwoord op deze vraag hangt af van allerlei verschillende zaken:
- persoonlijke voorkeur (op basis van design en afmetingen)
- wat ga je in de kast inbouwen? AIO watercooling, custom watercooling of alleen fans?
- wat voor hardware ben je van plan in te bouwen?

etc. Dus meer info zou ik wel op prijs stellen.

Op basis van de reviews meen ik mij te herinneren dat de airflow bij de Fractal Design is beter, dan bij de Cooler Master op het moment dat je de voorkant mesh vervangt door de bijgeleverde tempered glass panel. De FD kast heel veelzijdig wat betreft de mogelijkheden voor hardware (EATX moederbord, etc.)

De FD kast heeft ook audio connectors voor headphone/mic, de Cooler Master niet. De Cooler Master heeft meer USB 3.0 aansluitingen itt FD met USB2, 3.0 en 3.1. De FD ondersteund dan wel weer 3.1 10gb/s ipv 5gb/sec bij Cooler Master.

[ Voor 51% gewijzigd door Vidra op 01-06-2019 12:42 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Het antwoord op deze vraag hangt af van allerlei verschillende zaken:
- persoonlijke voorkeur (op basis van design en afmetingen)
- wat ga je in de kast inbouwen? AIO watercooling, custom watercooling of alleen fans?
- wat voor hardware ben je van plan in te bouwen?

etc. Dus meer info zou ik wel op prijs stellen.

Op basis van de reviews meen ik mij te herinneren dat de airflow bij de Fractal Design is beter, dan bij de Cooler Master op het moment dat je de voorkant mesh vervangt door de bijgeleverde tempered glass panel. De FD kast heel veelzijdig wat betreft de mogelijkheden voor hardware (EATX moederbord, etc.)

De FD kast heeft ook audio connectors voor headphone/mic, de Cooler Master niet. De Cooler Master heeft meer USB 3.0 aansluitingen itt FD met USB2, 3.0 en 3.1. De FD ondersteund dan wel weer 3.1 10gb/s ipv 5gb/sec bij Cooler Master.

[ Voor 51% gewijzigd door Vidra op 01-06-2019 12:42 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debotray
oh, dat wist ik allemaal niet. Bedankt! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

debotray schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 13:13:
oh, dat wist ik allemaal niet. Bedankt! :)
Graag gedaan. Als je de andere vragen nog even beantwoord dan kunnen we je beter adviseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debotray
mijn design type: ik hou van een bak met RGB (lichtjes)

ik ga er een AOI watercooling in plaatsen. (Cooler Master MasterLiquid ML360R RGB)

Er komt een MSI Z370 Gaming PRO CARBON (behuizing) en een Zotax GTX 1080 mini in.

de MasterCase H500M van Cool Master lijkt me goed omdat hij goedkoper is maar de Define S2 Vision RGB van Fractal Design lijkt me mooier maar duurder. dus daarom dat ik waarschijnlijk voor die van Cool Master ga wegens de prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

En wat is de definitieve keuze geworden ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rominick
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-09 15:34
Heb zelf de cooler master masterbox td500, prima case voor het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debotray
ik denk dat ik voor die van cool master ga wegens de prijs
Pagina: 1