Beste Tweakers,
Zoals waarschijnlijk genoeg bezoekers hier hou ik er ontzettend van om lekker buiten de deur te eten. Ik ben een student dus let altijd op de prijs, en ik zie bij het zoeken steeds vaker de Restaurantkaart langskomen. De site claimt dat je in je eentje, met 2 personen of in sommige gevallen meer maarliefst 50% korting krijgt op je rekening. Dit alles voor maar 7 euro per maand. Zij geven zelf aan dat dit kan omdat:
Mocht je zo'n kaart hebben of iemand kennen en weet je meer? Dan hoor ik dat heel graag!
Zoals waarschijnlijk genoeg bezoekers hier hou ik er ontzettend van om lekker buiten de deur te eten. Ik ben een student dus let altijd op de prijs, en ik zie bij het zoeken steeds vaker de Restaurantkaart langskomen. De site claimt dat je in je eentje, met 2 personen of in sommige gevallen meer maarliefst 50% korting krijgt op je rekening. Dit alles voor maar 7 euro per maand. Zij geven zelf aan dat dit kan omdat:
Dit klinkt natuurlijk erg aantrekkelijk. In mijn stad alleen zijn er al tientallen restaurants waar je dus heel goedkoop kan eten. Daar zitten goedkope restaurants tussen maar ook restaurants waar je normaliter ruim 50 euro per persoon kwijt bent. Ik kan alleen nergens echt vinden hoe het hier nou mee zit. Krijg je echt 50% korting? Doen restaurants hier niet moeilijk over en zitten er geen addertjes onder het gras?Op een gemiddelde avond staan er opgeteld ruim 800.000 stoelen leeg in alle restaurants die Nederland rijk is. Tegelijkertijd zijn er wel inkopen gedaan, staat er een kok in de keuken en het personeel paraat. Zonde! Onze missie is dan ook om mensen vaker uit eten te laten gaan bij de allerleukste restaurants van Nederland. Hierdoor vullen we dagelijks een gedeelte van deze lege stoelen op en in ruil hiervoor krijgen onze leden, die gek zijn op uit eten gaan, 50% korting op de foodrekening.
Mocht je zo'n kaart hebben of iemand kennen en weet je meer? Dan hoor ik dat heel graag!