In de spec sheet staat dat ik internetsnelheid van 1gb per seconde zou moeten halen over de kabel. In mijn geval is dat niet zo. Ik haal maar max 250 terwijl een andere laptop hier in het huis wel de 1gb haalt. Ik heb al van alles geprobeerd te zoeken maar niks gevonden. Graag hulp!
Vraag
Alle reacties
Gigabyte of gigabit? 
Verder geef je wel bar weinig (lees: géén) informatie waar we wat mee kunnen, dus begin daar eens mee. Wát heb je zélf al geprobeerd? Wát heb je dan gevonden? Wáár zocht je op? Welk abo heb je? Welke ISP? Enz. enz.
Verder geef je wel bar weinig (lees: géén) informatie waar we wat mee kunnen, dus begin daar eens mee. Wát heb je zélf al geprobeerd? Wát heb je dan gevonden? Wáár zocht je op? Welk abo heb je? Welke ISP? Enz. enz.
[ Voor 95% gewijzigd door RobIII op 31-05-2019 15:17 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Om nog maar te zwijgen over de testmethode, specificaties van de laptops/netwerkkaarten, spec sheet van wat?
Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.
Welke spec sheet?
Welke snelheid? Van je provider of je interne netwerk?
Alles bedraad aangesloten?
Alle netwerkcomponenten gigabit componenten?
Alle kabels CAT 5E of beter?
Hoeveel actieve netwerkcomponenten zitten er tussen de 2 apparaten waarvan je de snelheid meet?
...?
1000 megabit per seconde zal je niet snel halen, vooral niet als de router meer te doen heeft.
Je geeft te weinig info. Kom over de brug met de juiste gegevens, dan krijg je misschien zinvolle antwoorden!
Welke snelheid? Van je provider of je interne netwerk?
Alles bedraad aangesloten?
Alle netwerkcomponenten gigabit componenten?
Alle kabels CAT 5E of beter?
Hoeveel actieve netwerkcomponenten zitten er tussen de 2 apparaten waarvan je de snelheid meet?
...?
1000 megabit per seconde zal je niet snel halen, vooral niet als de router meer te doen heeft.
Je geeft te weinig info. Kom over de brug met de juiste gegevens, dan krijg je misschien zinvolle antwoorden!