- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Het is géén maatschappelijk vraagstuk, alleen een normaal verzoek van de ene regering aan de andere. En dat is nieuws, niet meer, niet minder.
Virussen? Scan ze hier!
Even los van de vraag of dat voorstel normaal is, daar is dat andere topic voor. Waarom staan er dan in SG wel allerlei topics over Marokkaanse jeugd e.d. Ook naar aanleiding van een nieuwsbericht?Op vrijdag 27 juli 2001 10:38 schreef wildhagen het volgende:
Het is géén maatschappelijk vraagstuk, alleen een normaal verzoek van de ene regering aan de andere. En dat is nieuws, niet meer, niet minder.
Alles moven of niks moven. Sim-pel.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Ik bedoel niet normaal in de zin van dat ik het er mee eens ben, maar in de zin van 'wij stellen dit voor'.Op vrijdag 27 juli 2001 10:42 schreef Gerco het volgende:
[..]
Even los van de vraag of dat voorstel normaal is, daar is dat andere topic voor.
Inderdaad. Maar daar ga IK niet over.Waarom staan er dan in SG wel allerlei topics over Marokkaanse jeugd e.d. Ook naar aanleiding van een nieuwsbericht?
Alles moven of niks moven. Sim-pel.
Virussen? Scan ze hier!
Hmz. Mja.
Ik ben diegene die hem gemoved heeft. Even kijken hoe Sinterklaas er over denkt, of hij vind dat het bij zijn forum thuis hoort.
Ik kan namelijk beide standpunten wel begrijpen.
Ik ben diegene die hem gemoved heeft. Even kijken hoe Sinterklaas er over denkt, of hij vind dat het bij zijn forum thuis hoort.
Ik kan namelijk beide standpunten wel begrijpen.
Aannames zijn fataal.
Nieuwsberichten en veel dingen naar aanleiding van. komen 'altijd' in NST&M hoor. Dat is al een tijdje zo geloof ik
Ik ben fan van dingen
Ik heb geen kritiek op de policy hoor, als het gemoved moet worden, move het dan. Maar dan wel alle soortgelijke topics ook moven. En dat zie ik niet altijd.Op vrijdag 27 juli 2001 10:46 schreef ThE_ED het volgende:
Nieuwsberichten en veel dingen naar aanleiding van. komen 'altijd' in NST&M hoor. Dat is al een tijdje zo geloof ik
Daar heb je wel een beetje gelijk in idd.Op vrijdag 27 juli 2001 10:47 schreef Gerco het volgende:
[..]
Ik heb geen kritiek op de policy hoor, als het gemoved moet worden, move het dan. Maar dan wel alle soortgelijke topics ook moven. En dat zie ik niet altijd.
Ik ben fan van dingen
SU...Op vrijdag 27 juli 2001 10:47 schreef Gerco het volgende:
Ik heb geen kritiek op de policy hoor, als het gemoved moet worden, move het dan. Maar dan wel alle soortgelijke topics ook moven. En dat zie ik niet altijd.
Pagina: 1