Onlangs DPC opnieuw gejoined... geen mailtje?

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21-05 14:38

SveNRG

Onderweg

Topicstarter
Dus...

4 dagen geleden ben ik opnieuw gaan grazen voor de DPC. Na een korte stop had ik er weer zin in! Dus, ik op een aantal snelle athlons op m'n werk de client geinstalleerd... alles weer goed ingesteld en laten grazen. Al best een groot aantal blokjes verstuurd onder sven@meentflat.nl

Maar wat is nu het geval? Ik heb nog steeds geen mail gehad van d.net ! Dus ik heb geen gebruikersnaam, geen wachtwoord, en dus geen stats! Wat moet ik nou doen?

All that you know, is at an end

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21-05 14:38

SveNRG

Onderweg

Topicstarter
Oh beter!

Dus het duurde gewoon effe? Ik ben nu op m'n werk... even zien hoe ik die e-mail ga checken! Bedankt Henry.

Nou ja, de DPC joinen komt na het weekend dan wel weer! De blokjes blijven wel staan! ;)

All that you know, is at an end

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op vrijdag 27 juli 2001 10:37 schreef Svenergy het volgende:
Maar wat is nu het geval? Ik heb nog steeds geen mail gehad van d.net !
Mail hoor je ook niet automatisch te krijgen hoor, daarvoor moet je even op het knopje 'Please email me my password' op je statspagina klikken. :)

• hessel|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11-2024
Op vrijdag 27 juli 2001 11:40 schreef Onno het volgende:

[..]

Mail hoor je ook niet automatisch te krijgen hoor, daarvoor moet je even op het knopje 'Please email me my password' op je statspagina klikken. :)
Het is vrijdag en mooi weer. Dan kan ik mij voorstellen dat nog niet iedereen wakker is. :)

Grutte Pier fansels