Bezorgt Amazon.fr in Nederland?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.835 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipswix
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01:17
https://www.amazon.fr/EVG...243106&s=gateway&sr=8-13#

Ik kwam bovenstaande aantrekkelijke aanbieding tegen. Op Amazon.de is deze 40 euro duurder. Bij Amazon.fr staat niet dat er in Nederland wordt bezorgd, maar ik kan wel doorklikken en mijn adres in nederland als bezorgadres selecteren. Betekent dit dat het wel mogelijk is? Op de site van Amazon kan ik niets lezen.

Heeft iemand hier ervaring mee? En mogelijk ook met eventuele garantieafhandeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-06 22:23
Ja hoor, regelmatig ding besteld bij Amazon uit meerdere landen. Kan prima, maar soms verzend de verkoper niet naar Nederland. Maar daar kom je bij betalen wel achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:29

DataGhost

iPL dev

Flipswix schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 21:10:
Op de site van Amazon kan ik niets lezen.
Als je onderaan de pagina doorklikt naar iets met "livraison" onder "aide" en daarna naar "Europe", kom je hier, ik denk dat daar alles staat wat je zoekt?

[ Voor 25% gewijzigd door DataGhost op 30-05-2019 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Tsja... Dit is toch echt een vraag waar het antwoord snel gevonden is, eventueel met tussenkomst van Amazon zelf als je ze deze vraag stelt. Je kan bijvoorbeeld het artikel eens in je winkelmandje plaatsen en daarbij inloggen met je Amazon-account. Dan zie je gauw genoeg dat het artikel gewoon naar NL verzonden wordt.

Gezien ik er hier geen discussiewaarde inzie, gaat dit topic in ieder geval op slot.

[ Voor 27% gewijzigd door Yorinn op 30-05-2019 21:28 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.