Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Zou zelf gaan voor de PII. In het kader van hoe sneller des te beter.
Wat betreft Seti of RC5. Dat is meer een persoonlijke keuze. Beide programma's maken gebruik van de idel tijd van de processor(s). Dus het is niet zo dat de een beter doet dan de ander.
Wat betreft Seti of RC5. Dat is meer een persoonlijke keuze. Beide programma's maken gebruik van de idel tijd van de processor(s). Dus het is niet zo dat de een beter doet dan de ander.
Runs on tequila, much cheaper than petrol.....
Seti is niet multi-processor, RC5/OGR wel...
Wat je bijv. wel kan doen is Seti op CPU1 draaien en dan RC5 ofzo op CPU2...
Wat je bijv. wel kan doen is Seti op CPU1 draaien en dan RC5 ofzo op CPU2...
Virussen? Scan ze hier!
Je kan met setidriver ook twee clients draaien, maar het gaat me meer om wet er beter presteert. Ik weet dat sommige processoren beter zijn voor RC5, en andere beter voor Seti...
Maar best kans dat ik ze allebei RC5 ga draaien, daar heb ik maar weinig, en Seti draait best lekker nu
(Nog een dagje of twee en ik heb 2000 WU's)
Maar best kans dat ik ze allebei RC5 ga draaien, daar heb ik maar weinig, en Seti draait best lekker nu
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Verwijderd
volgens mij kan je beter seti draaien daar is alle hulp beter en om met rc5 hoog in de lijsten moet je wel een hele bikkelige pc hebben
hangt er vanaf hoeveel cache die PPro's hebben. Als het om 256 of 512 kb gaat: Pii 350 nemen (die heeft ook 512). Gaat het om 1 MB CPU's: dan kan de PPro interessanter zijn voor Seti.
We spend our years as a tale that is told
jahOp vrijdag 27 juli 2001 23:45 schreef victorb het volgende:
leunt seti zo op de cache?
dus een celly 300a is stukken trager als p2-300?
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Seti is idd nogal cache-gevoelig ja. Op een Celly is het dus eigenlijk zonde om het te draaien, P2/P3's en Duron/Athlon's zijn er beter geschikt voor, vanwege de grotere cache.
Virussen? Scan ze hier!
Ow, dacht dat die ook 256 hadden, nou, dan vallen die ook een beetje afOp zaterdag 28 juli 2001 11:01 schreef victorb het volgende:
wildhagen duron heeft maar 128kb l1 en 64kb l2 dus niet echt veel
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Officieel zijn er maar PPro's tot 200Mhz. Je kan m'n iets overklokken tot 233 maar veel hoger zal denk ik niet lukken.
Verwijderd
Ik draai hier nu een tijdje RC5/OGR op een dual p3-800.
Wat ik net even zag is dat voor RC5/OGR er geen vermenigvuldigins verschillen zijn.
Bijde doen ze 2.8xMHz voor RC5 en 6.9xMHz voor OGR.
Licht iets hoger afhankelijk van de client maar je moet dan wel Windows NT of 2000 installeren anders heb je er geen fuck aan.
Linux kan overiggens ook mits die dual CPU ondersteunt.
Met seti ben ik +/- 1.5 jaar terug gestopt toen ik merkte dat er vals gespeeld werdt. een turn a round time van 10min. gemiddeld kan namenlijk niet. ik kan hier over dus geen goede uitsluitsel geven over of dat het hiermee sneller werkt.
Mijn tip is koop die P2, megahertzen zijn in veel dingen belangrijker.
Veel suc7.
Wat ik net even zag is dat voor RC5/OGR er geen vermenigvuldigins verschillen zijn.
Bijde doen ze 2.8xMHz voor RC5 en 6.9xMHz voor OGR.
Licht iets hoger afhankelijk van de client maar je moet dan wel Windows NT of 2000 installeren anders heb je er geen fuck aan.
Linux kan overiggens ook mits die dual CPU ondersteunt.
Met seti ben ik +/- 1.5 jaar terug gestopt toen ik merkte dat er vals gespeeld werdt. een turn a round time van 10min. gemiddeld kan namenlijk niet. ik kan hier over dus geen goede uitsluitsel geven over of dat het hiermee sneller werkt.
Mijn tip is koop die P2, megahertzen zijn in veel dingen belangrijker.
Veel suc7.
Hartelijk dank voor alle reacties....
Ik ga toch maar voor de PII's....
En waarschijnlijk laat ik die weer RC5 draaien voor DPC, kom ik daar ook weer een beetje vooruit
Ik ga toch maar voor de PII's....
En waarschijnlijk laat ik die weer RC5 draaien voor DPC, kom ik daar ook weer een beetje vooruit
Pagina: 1