Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Advies Game notebook wachten of nu?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Timo1991
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 11-11-2020
Heren en dames,

Kunnen jullie mij adviseren? Ik zoek een game laptop maar heeft geen haast! Wellicht verstandig te wachten op een nieuwere generatie?

Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk gamen, beetje browsen, gebruiken voor meerdere schermen voor traden, netflix en dergelijke

Wat is je budget?
Ik heb eerlijk gezegd geen budget, wat ik belangrijk vindt is de beste bang voor buck (of hoe je dat ook mag noemen) max 2800

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Zo nu en dan naar werk of naar vrienden om te gamen, voornamelijk thuis. Gewicht maakt wat mij betreft niet veel uit. Wat ik wel belangrijk vind is dat het niet OVERduidelijk een game laptop is. Denk toch dat ik 15 inch mooier vind dan 17..

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Heb niet echt een voorkeur voor een merk, denk dat slechte merken niet echt meer bestaan? Ik vind die Razer erg vet maar die van MSI ook. Als er maar minimaal 1TB SSD in zit en niet snel te warm wordt. 144HZ vind ik toch wel erg fijn, 4k zie ik als toekomst muziek. 1440p is niet perse een vereiste maar als je er toch al veel geld aan uit geeft, waarom niet ;)

Eigenlijk komt het er op neer dat ik de tijd heb om een goede laptop uit te zoeken, heb momenteel een redelijke game PC (beetje verouderd) maar omdat ik een kleine nu heb is er wat minder ruimte voor zo een grote kast met monitor in ons huis. Ik speel voornamelijk strategie spellen (Total war fan) maar ook zo nu en dan APEX en PUBG .Ik twijfel om te wachten op de nieuwe Ryzen serie maar ik weet niet of dat echt nodig is? Ik ben heel benieuwd naar jullie mening en ondertussen blijf ik mijzelf ook verdiepen uiteraard. Alvast bedankt! Mochten jullie nog meer vragen hebben dan hoor ik dat graag. _/-\o_

Misschien overbodige info maar ik heb nu:
i5 6500
16GB ram
GTX 1070
een 1440p 144hz monitor
Headset en muis heb ik al.

Alle reacties

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:19

Croga

The Unreasonable Man

Timo1991 schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 20:42:
Kunnen jullie mij adviseren? Ik zoek een game laptop maar heeft geen haast! Wellicht verstandig te wachten op een nieuwere generatie?

Misschien overbodige info maar ik heb nu:
i5 6500
16GB ram
GTX 1070
een 1440p 144hz monitor
Headset en muis heb ik al.
Met die specs zou ik op dit moment m'n geld gewoon in m'n zak houden.