Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil hem gebruiken om te gamen, mijn voorkeur gaan uit naar strategie (Total War 3 Kingdoms en shooters?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst tussen de €1000 en €1100 euro, wanneer het een grote verbetering is kan dit iets omhoog. Van deze prijs moet er ook nog een beeldscherm worden gekocht
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een toetsenbord en muis, maar verder ga ik voor het eerst sinds 12 jaar een PC kopen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, te weinig verstand van.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Soepel spelen van games en een beetje future proof, dat ik de komende jaren niet perse iets nieuws hoef te kopen.
Ga je overklokken?
Nee, ik ben dit niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Graag rekening houden met het budget en advies over hetgeen wat ik nu heb opgesteld. Dit is via advies van een ander persoon gegaan, en ik was benieuwd wat de experts hier ervan denken, aangezien ik er niet heel veel verstand van heb
Ik wil hem gebruiken om te gamen, mijn voorkeur gaan uit naar strategie (Total War 3 Kingdoms en shooters?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst tussen de €1000 en €1100 euro, wanneer het een grote verbetering is kan dit iets omhoog. Van deze prijs moet er ook nog een beeldscherm worden gekocht
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een toetsenbord en muis, maar verder ga ik voor het eerst sinds 12 jaar een PC kopen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, te weinig verstand van.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Soepel spelen van games en een beetje future proof, dat ik de komende jaren niet perse iets nieuws hoef te kopen.
Ga je overklokken?
Nee, ik ben dit niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Graag rekening houden met het budget en advies over hetgeen wat ik nu heb opgesteld. Dit is via advies van een ander persoon gegaan, en ik was benieuwd wat de experts hier ervan denken, aangezien ik er niet heel veel verstand van heb
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 130,95 | € 130,95 |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2060 Ventus 6G OC | € 362,- | € 362,- |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon TG4 (blauwe leds) | € 46,04 | € 46,04 |
| 1 | Monitoren | Acer KG241P Zwart | € 161,50 | € 161,50 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2D3000C16 | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 400W | € 51,90 | € 51,90 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 110,50 | € 110,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.036,79 | ||
[ Voor 2% gewijzigd door Blackhawknl89 op 31-05-2019 11:25 . Reden: Aanbeveling andere voeding ]