Hallo allemaal. Ik heb hier een oude HP Compaq liggen die mijn neefje graag zou willen. Gamen lukt er bijna niet op, maar de snelheid valt wel mee. (Ik wou een nieuwe laptop / pc voor 'm kopen, maar hij wilt per se deze HP Compaq. Mijn vraag is: Hoe kan ik deze PC upgraden zodat er op gegamed kan worden? (Simpele games zoals Minecraft, spele.nl etc.)
-
Info over de HP Compaq
Het had ooit Windows Vista, heb 'm daarna geupgrade naar Windows 7 (Ik kon er toen minecraft mee spelen). Nadat ik 'm naar Windows 10 heb geupgrade kon ik er geen games meer mee spelen, en heb toen maar een andere pc gekocht.
Ik heb geen idee of dit aan de videokaartt of het RAM geheugen ligt. Zouden jullie mij daarmee willen helpen?
-
Dingen die ik in DxDiag vond:
Naam: HP Compaq dc7800p Small Form Factor
Processor: Intel(R) Core (TM)2 duo CPU
RAM: 4096mb RAM
Mocht ik iets missen, zeg dat dan aub...
Mis ik nog iets?
-
Info over de HP Compaq
Het had ooit Windows Vista, heb 'm daarna geupgrade naar Windows 7 (Ik kon er toen minecraft mee spelen). Nadat ik 'm naar Windows 10 heb geupgrade kon ik er geen games meer mee spelen, en heb toen maar een andere pc gekocht.
Ik heb geen idee of dit aan de videokaartt of het RAM geheugen ligt. Zouden jullie mij daarmee willen helpen?
-
Dingen die ik in DxDiag vond:
Naam: HP Compaq dc7800p Small Form Factor
Processor: Intel(R) Core (TM)2 duo CPU
RAM: 4096mb RAM
Mocht ik iets missen, zeg dat dan aub...
Mis ik nog iets?