P&W -> W&G ?? Waarom??

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Waarom is mijn Topic van Programming en Webscripting verplaatst naar Webdesign en Graphics?

Dit slaat nergens op!! |:( Het gaat over Javascript, en niet over plaatjes of opmaak oid.. Hoe ik een bepaalde eigenschap van een invoerveld kan veranderen, heeft dat iets te maken met design?? :+

Javascript is toch een manier van "Webscripting"? Ik vind het zelfs een beetje "Programming"..

Kan het teruggeplaatst worden?
* Skate2000 zou dan heel gelukkig zijn.. :)

URL: [topic=192589]

PS: Ik ben niet boos, alleen een beetje teleurgesteld, omdat ik het niet snap, kan iemand misschien een goede uitleg/motivatie geven? Het lijkt nu nl. zo dat de MOD het hele verhaal niet eens heeft gelezen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[topic=185180]
Voordat je een topic plaatst in een forum behoor je de FAQ(s) te lezen...
Als je dat had gedaan had je hem meteen al goed geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 17:23

ThE_ED

Stuffed Animal

[edit] ach zo, webscripting is dus alleen php zeg maar...? Vage omschrijving... kan dit niet beter??!

Ik ben fan van dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Op vrijdag 27 juli 2001 10:23 schreef ThE_ED het volgende:
[edit] ach zo, webscripting is dus alleen php zeg maar...? Vage omschrijving... kan dit niet beter??!
Agree... :)

maar ik znap het wel, en zal het volgende keer anders doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:45

Gerco

Professional Newbie

De scheiding tussen W&G en P&W is altijd al erg vaag voor javascript en dergelijke talen.

Je kunt in javascript serieuse progvragen hebben: "Hoe bereken ik 1 of andere ingewikkelde statistiek op mijn data" en ook opmaakvragen zoals "Hoe maak ik een button die van kleur verandert"

Ik ben (nog steeds) van mening van dit per geval bekeken moet worden.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-09 09:41
En dat doen we dan dus ook....bekijk vooral de _vele_ topics over dit onderwerp eens.....tip: [search]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.