Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lody13
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-12-2022
Ivm de stop van ISDN per 1 september 2019 heb ik nu gekozen voor de oplossing van KPN bedrijf connect. https://www.kpn.com/zakelijk/verder/bedrijf-connect.htm Hierbij wordt er een kastje tussen de quattrovox en de nog te installeren modem/vaste internet aansluiting. Heeft iemand hier al ervaring mee? zo ja wat zijn deze?

Voor mijn vaste internet aansluiting heb ik al jaren een 4g voor vast aansluiting omdat de vaste aansluiting zeer minimaal was.Bij bedrijf connect kan ik mijn huidige telefoons blijven gebruiken in de huidige structuur. Hopelijk wordt het buiten gebied hier binnen anderhalf jaar van glasvezel voorzien. Ik ga dan kijken voor een modernere oplossing.

Dank voor jullie reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Je zal moeten inventariseren wat er precies de ISDN verbinding nodig heeft.
Lopen er diensten over de kanalen ( pin / alarm ) of is het alleen ISDN vanwege de 4 nummers / 2 lijnen ?

Aangezien je het over een QV hebt, ga ik er van uit dat je analoge toestellen of een analoge centrale gebruikt voor telefonie.

Ik wil niet bagatelliseren, maar is het allemaal nog noodzakeliijk ?
Bedrijf-connect is niet veel meer dan een converter die het ISDNsignaal ( wat de QV nodig heeft ) omzetten naar een VOIPverbinding.
Dus basicly krijg je dus digitaal -> converter naar andere smaak digitaal -> converter naar analoog -> telefoon(centrale)

Heb je 'genoeg' aan één telefoonnummer zou ik overwegen om de boel om te zetten naar een standaardaansluiting ( analoog / voip )