Ivm de stop van ISDN per 1 september 2019 heb ik nu gekozen voor de oplossing van KPN bedrijf connect. https://www.kpn.com/zakelijk/verder/bedrijf-connect.htm Hierbij wordt er een kastje tussen de quattrovox en de nog te installeren modem/vaste internet aansluiting. Heeft iemand hier al ervaring mee? zo ja wat zijn deze?
Voor mijn vaste internet aansluiting heb ik al jaren een 4g voor vast aansluiting omdat de vaste aansluiting zeer minimaal was.Bij bedrijf connect kan ik mijn huidige telefoons blijven gebruiken in de huidige structuur. Hopelijk wordt het buiten gebied hier binnen anderhalf jaar van glasvezel voorzien. Ik ga dan kijken voor een modernere oplossing.
Dank voor jullie reacties
Voor mijn vaste internet aansluiting heb ik al jaren een 4g voor vast aansluiting omdat de vaste aansluiting zeer minimaal was.Bij bedrijf connect kan ik mijn huidige telefoons blijven gebruiken in de huidige structuur. Hopelijk wordt het buiten gebied hier binnen anderhalf jaar van glasvezel voorzien. Ik ga dan kijken voor een modernere oplossing.
Dank voor jullie reacties