Kleur streep Hobby 540 caravan

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsje22
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Ha, wij hebben een Hobby 540 caravan uit 2003 en nu zijn de 2 blauwe strepen op de zijkant behoorlijk vaag geworden. Heeft iemand enig idee wat voor/welke verf ik het beste kan gebruiken om de streep weer mooi te krijgen?

Heb al wat gegoogeld, maar kom op verschillende (onduidelijke) antwoorden uit. Dus als iemand mij kan helpen, heel graag!
(Oh en de caravan staat in het buitenland, dus even langs de verfwinkel met de caravan lukt niet)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Wrap
kleur kun je bij dealer opvragen oa https://www.maatcaravan.nl/

@Gijsje22 oa deze striping kun je los kopen/laten maken. het is niet alleen hele auto wrappen. oa spiegel,spoiler
of delen aan de zij/onderkant kun je ook wrappen. veel afmetingen kunnen ze zo uitsnijden. Zelf spuiten is ook een optie. kleur kun je ook opvragen bij oa Focwa schadehersteller (die caravans en campers repareert)

[ Voor 171% gewijzigd door Hackus op 29-05-2019 17:21 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

https://www.caravanity.nl...de-buitenkant-schilderen/ ?

Dat gezegd hebbende; niet elk oppervlak van elke caravan is glad (vaak lijkt het net een soort sinaasappelhuidje) en dan wordt opschuren / primen echt wel een dingetje want je gaat het noooooit zo netjes krijgen als uit de fabriek.

Geen idee of je wel eens een caravan kapot hebt gezien? De "harde buitenkant" is net aan zo dik als een zwanen-ei. Je moet dus ook behoedzaam te werk gaan en als leek geen machines inzetten om te schuren.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsje22
  • Niet online
Ter verduidelijking, het gaat dus ( gelukkig) niet om de hele buitenkant schilderen, maar echt alleen om de de kleur blauw van het streepje en t streepje schilderen.
Oh en @MAX3400 gelukkig nog nooit een kapotte caravan gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud888
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 11-05 23:02
Gijsje22 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 17:02:
Ha, wij hebben een Hobby 540 caravan uit 2003 en nu zijn de 2 blauwe strepen op de zijkant behoorlijk vaag geworden. Heeft iemand enig idee wat voor/welke verf ik het beste kan gebruiken om de streep weer mooi te krijgen?

Heb al wat gegoogeld, maar kom op verschillende (onduidelijke) antwoorden uit. Dus als iemand mij kan helpen, heel graag!
(Oh en de caravan staat in het buitenland, dus even langs de verfwinkel met de caravan lukt niet)
Hoe is het afgelopen?
Ik heb het zelfde probleem.
Een Hobby van 2000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:38
Ruud888 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 08:38:
[...]

Hoe is het afgelopen?
Ik heb het zelfde probleem.
Een Hobby van 2000
Dan is het misschien handig om even de topic starter een PM te sturen of dit: @Gijsje22 .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gijsje22
  • Niet online
Nog niet! De streep is nog steeds verkleurd.
Pagina: 1