Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gaming laptop €1100

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Blackhawknl89
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 30-01-2024
Wat ga je met je laptop doen?
[iVoornamelijk gamen, strategie spellen of shooters?[/i]

Wat is je budget?
Rond de €1100 a €1200

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Voornamelijk thuis gebruik en meenemen op vakantie

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik had 3 laptops gevonden die er wel goed uitzien, al heb ik er ook niet heel veel verstand van. Hierdoor is het voor mij lastig om te zien wat nou echt de verschillen zijn, maar hopelijk kunnen jullie mij helpen.

1. https://www.bol.com/nl/p/...a=#product_specifications
2. https://www.mediamarkt.nl...nl-1577618.html#meer-info.
3. https://www.coolblue.nl/p...0/msi-gf62-8re-041nl.html
4. https://www.medion.com/be...ng-laptop-30025665a1.html

De 3e laptop is wel 100 euro boven het budget, maar weet niet of hij perse beter is als de andere.
Edit: Laptop 4 via een andere topic gevonden, ook 100 euro duurder

[ Voor 21% gewijzigd door Blackhawknl89 op 29-05-2019 10:52 ]

Beste antwoord (via Blackhawknl89 op 17-06-2019 12:12)

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 18:17
tntkiller schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 22:54:
ik heb zelf de MSI GF62 8RE-041NL pas gekocht best een goede laptop weining bloatware erop

ik speel path of exile meestal en die draait op de laptop gewoon lekker

enige nadeel wat ik heb opgemerk is dat de batterij wel heel snel leeg loop
ik heb hem retour gestuurd...de batterij ging wel heel snel leeg gisteren aan de lader gelegd en dan aanzetten met 100% en 5min bezig en check (gewoon aanmelden en niks doen eigenlijk geen games gestart) en hhij is al op 96% en de batterij status zegt 1 uur en 5 minuten is hij leeg.

zal wel een blauwe maandag laptop te zijn anyway de HP OMEN met vergelijkbare hardware deed heel wat langer :(

wacht wel wat even als de nieuwe 2019 modellen

Iseci

Alle reacties

• tntkiller
ik heb zelf de MSI GF62 8RE-041NL pas gekocht best een goede laptop weining bloatware erop

Iseci

• Blackhawknl89
Bedankt voor je reactie, had inderdaad gelezen dat bij bijna alle game laptops de batterij snel leeg gaat. Goed om te weten dat hij goed draait, vind het soms lastig in te schatten bij een laptop.

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-11 14:18
Bij alle laptops loopt de batterij snel leeg als je erop gaat gamen. Daarom krijg je vaak ook zo'n stroomaggregraat als voeding erbij :D

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

95% van de laptops wil niet eens "100% performance" geven op de accu. Als je dus wil gamen met een laptop, zal je bijna altijd het aggregaat van @Sn3gG3l moeten meeslepen.

Vraag me alleen een beetje af waarom je (welkom trouwens) op 1 dag 2 topics maakt; allicht is je vakantiegeld net binnen maar een stukje reviews lezen over de prestaties (zeker van laptops) door middel van benchmarks, zou echt helpen (ook voor een completere topicstart).
Fijn om te horen; vaak is een uurtje extra werk (na aanschaf van een voorgeinstalleerde machine) zeker de moeite waard om Windows er kaal op te krijgen en de meest recente drivers van de afzonderlijke componenten geinstalleerd te krijgen.

@Blackhawknl89 let even op; laptops met een Killer netwerkkaart (bedraad of wireless) staan erom bekend relatief veel rare problemen te hebben qua performance / memory / etc. Hierbij alvast de tip dat als je een machine met een Killer netwerkkaart koopt: leeghalen, opnieuw installeren, en alleen de broodnodige drivers van Killer downloaden.

[ Voor 46% gewijzigd door MAX3400 op 31-05-2019 23:45 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • Beste antwoord

• tntkiller

ik heb hem retour gestuurd...de batterij ging wel heel snel leeg gisteren aan de lader gelegd en dan aanzetten met 100% en 5min bezig en check (gewoon aanmelden en niks doen eigenlijk geen games gestart) en hhij is al op 96% en de batterij status zegt 1 uur en 5 minuten is hij leeg.

zal wel een blauwe maandag laptop te zijn anyway de HP OMEN met vergelijkbare hardware deed heel wat langer :(

wacht wel wat even als de nieuwe 2019 modellen

Iseci

• Blackhawknl89
MAX3400 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 23:41:
95% van de laptops wil niet eens "100% performance" geven op de accu. Als je dus wil gamen met een laptop, zal je bijna altijd het aggregaat van @Sn3gG3l moeten meeslepen.

Vraag me alleen een beetje af waarom je (welkom trouwens) op 1 dag 2 topics maakt; allicht is je vakantiegeld net binnen maar een stukje reviews lezen over de prestaties (zeker van laptops) door middel van benchmarks, zou echt helpen (ook voor een completere topicstart).

[...]

Fijn om te horen; vaak is een uurtje extra werk (na aanschaf van een voorgeinstalleerde machine) zeker de moeite waard om Windows er kaal op te krijgen en de meest recente drivers van de afzonderlijke componenten geinstalleerd te krijgen.

@Blackhawknl89 let even op; laptops met een Killer netwerkkaart (bedraad of wireless) staan erom bekend relatief veel rare problemen te hebben qua performance / memory / etc. Hierbij alvast de tip dat als je een machine met een Killer netwerkkaart koopt: leeghalen, opnieuw installeren, en alleen de broodnodige drivers van Killer downloaden.
Bedankt voor de welkomst begroeting. Mijn vakantiegeld was inderdaad binnen, alleen komt de tweede topic meer omdat ik begon te twijfelen over een laptop. Ik gebruik hem voornamelijk thuis, maar vind het wel fijn om ermee te kunnen lopen. Soms zit ik boven, maar ook in de tuin ermee zitten is uiteraard niks mis mee. Voor mij lijken al die laptops op elkaar en zitten er in de reviews zowel positieve als negatieve reacties bij. Uiteindelijk na alles af te hebben afgewogen, toch voor een PC gekozen (was misschien ook een beetje vastgeroest bij het idee om een laptop te nemen, aangezien ik dat vaak deed). Bedankt voor de informatie, ook een goed leermoment om er wat extra over te weten vanuit deskundig oogpunt.
Sorry voor de late reactie, ik was ook nog eens op vakantie ;-)
Pagina: 1