Hoe kan ik de eigenaar ervan achterhalen? Het toestel ligt af, en ik ken de SIM-code natuurlijk niet.
McBain
McBain
Have a wheelie good weekend!
In België gevonden zeker...?Op vrijdag 27 juli 2001 09:46 schreef McBain het volgende:
...
Het toestel ligt af, ..
McBain
Wees consequent, maar niet altijd
Vertaling naar het Nederlands: ...het toestel staat uit...Op vrijdag 27 juli 2001 10:31 schreef Ook het volgende:
[..]
In België gevonden zeker...?
Verwijderd
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Als het een Nokia of een Siemens is, kun je vrij makkelijk via een datakabel en een proggie de "sim-code" uitlezen. Dus ff een iemand met een datakabel zoeken.Op vrijdag 27 juli 2001 09:46 schreef McBain het volgende:
Hoe kan ik de eigenaar ervan achterhalen? Het toestel ligt af, en ik ken de SIM-code natuurlijk niet.
McBain
ik kan me voorstellen dat het wel leuk is enzo als je een gsm vind en je kan hem gebruiken, maar stel je eens voor als JIJ die telefoon kwijt raakt, dan zou je ook wel willen dat diegene die hem vindt bij het politiebureau brengtOp vrijdag 27 juli 2001 11:41 schreef mafiasven het volgende:
mijn broer heeft dat 3 maanden geleden ook gehadzat in de botsauto's in Duitsland had die een nokia gevonden.. We hebben de simlock eraf gehaald lader gekocht en bellen maar
How bad is it on a scale from one to Spurs
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Verwijderd
Tenzij je 'm verzekerd hebtOp vrijdag 27 juli 2001 23:27 schreef rick-80 het volgende:
....erg kut als je een abbo hebt en je raakt je toestel kwijt...
I love watercooling
En je toestel eigenlijk helemaal niet gestolen isOp vrijdag 27 juli 2001 23:29 schreef Garrett het volgende:
[..]
Tenzij je 'm verzekerd hebt
Ja wil wel weten of je hem niet naar de politie moet brengenOp zaterdag 28 juli 2001 10:02 schreef Conan het volgende:
maar welk toestel is het nou ??
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
ssstttt.....Op zaterdag 28 juli 2001 10:16 schreef steije het volgende:
[..]
Ja wil wel weten of je hem niet naar de politie moet brengen
Verwijderd
precies als je 'm verzekerd hebt is er niets aan de hand, maar er zijn veel mensen die zo'n ding niet verzekerd hebben en dan hang jeOp vrijdag 27 juli 2001 23:29 schreef Garrett het volgende:
[..]
Tenzij je 'm verzekerd hebt
Verwijderd
stoer man!Op vrijdag 27 juli 2001 11:41 schreef mafiasven het volgende:
mijn broer heeft dat 3 maanden geleden ook gehadzat in de botsauto's in Duitsland had die een nokia gevonden.. We hebben de simlock eraf gehaald lader gekocht en bellen maar
Als die persoon er zo lang voor had moeten sparen/werken dan was hij ook wel wat zuiniger op dat ding geweest .. Niet ?Op zaterdag 28 juli 2001 16:09 schreef Kertje het volgende:
[..]
stoer man!
"Koel joh, we hebben een telefoon gevonden en zelf gehouden, zal ons verrekken dat de persoon van wie de telefoon was er misschien wel voor heel lang voor heeft lopen sparen of werken...stoer man, en wij hebben hem alleen maar hoeven vinden...bruut"
I want to live forever, so far.. so good.
Verwijderd
juist mensen moeten niet zo zeurenOp zaterdag 28 juli 2001 19:04 schreef Warbringer het volgende:
[..]
Als die persoon er zo lang voor had moeten sparen/werken dan was hij ook wel wat zuiniger op dat ding geweest .. Niet ?
Verwijderd
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Alsof het onmogelijk is dat de telefoon er gewoon uit z'n/haar zak gevallen isOp zaterdag 28 juli 2001 19:04 schreef Warbringer het volgende:
[..]
Als die persoon er zo lang voor had moeten sparen/werken dan was hij ook wel wat zuiniger op dat ding geweest .. Niet ?
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
ach ja joh, dat maakt het dan helemaal wel goed, iedereen is net zo'n eerlijke vinder als jij, je hoeft je helemaal niet te schamen.Op zaterdag 28 juli 2001 19:36 schreef mafiasven het volgende:
[..]
juist mensen moeten niet zo zeurenwat zouden diegene in dezelfde situatie gedaan hebben.. nu zeggen ze dat wel maar als t er op aankomt houden ze dat ding ook
pas op dat je broertje het straks niet kwijt raakt.Op zaterdag 28 juli 2001 22:07 schreef McBain het volgende:
Mensen, mensen, bedankt voor de reacties.
Het betreffende toestel is van het merk Bosch. Ik weet het type niet, maar als je even rondkijkt op straat, kun je er de vloer mee plaveien, iedereen heeft zo een. Het toestel is waarschijnlijk uit de eigenaar z'n broekzak gevallen onder het fietsen, aangezien ik hem op het fietspad vond en er een deuk in zat (applausje voor deze scherpzinnige opmerking, ik word nog detective). Het is niet mijn bedoeling hem te houden voor mezelf, ik ga het nummer van de provider opbellen, aangifte doen, en ondertussen mag m'n broertje of zusje er mee pochen bij zijn/haar vriendjes.
Verwijderd
tuurlijk, je verliest expres je telefoonOp zaterdag 28 juli 2001 19:04 schreef Warbringer het volgende:
[..]
van die houding van je word ik echt kots misselijkOp zaterdag 28 juli 2001 19:36 schreef mafiasven het volgende:
[..]
juist mensen moeten niet zo zeurenwat zouden diegene in dezelfde situatie gedaan hebben.. nu zeggen ze dat wel maar als t er op aankomt houden ze dat ding ook
wat heb ik er mee te maken?Op zaterdag 28 juli 2001 21:50 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Hoe luidt het gezegde ook alweer? "zoals de waard is..."?![]()
kwam ie niet uit belgieOp vrijdag 27 juli 2001 20:16 schreef WieMie het volgende:
Tuurlijk, welke provider?
DT: 0800-0770
Ben: 0800-7123
Telfort: 0800-4444444 (Geduld is een schone zaak... Een ogenblik geduld aub.)
Libertel: 0800-0560
KPN: 0800-0106
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq