Toon posts:

Diablo 2: LoD

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Howdy,

Ik heb ff een vraag.... kan ik als ik een gebrande diablo 2 (van iemand anders dus) op mn harde schijf installeer, de legale lord of destruction add-on erop gooien, en de code van LoD bij allebei de serials zetten, dus bij diablo en lod??

Verwijderd

Topicstarter
Oww en hoeveel kost LoD nu?

Verwijderd

60 piek

Verwijderd

Topicstarter
maar kan ik dan op battle.net komen? Ik heb een illegale diablo 2.... en een legele LoD dan.... Kan ik de serial van LoD voor beide gebruiken... of als ik dan bijvoorbeeld illegale serial heb voor diablo 2 en een legale voor loD kan ik er dan ook gewoon opkomen? als ik het met LoD start.. dat automatisch gaat geloof ik?

Verwijderd

Nee, je hebt beiden nodig om online LoD te kunnen spelen (Battle.net dan)!

Echter ik hoor alleen maar overal "LAG!" dus ik speel alleen maar D2+LoD over LAN laatste tijd.

(Nee je krijgt m'n serial niet :P )

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

En nee je kan de serial niet voor beiden gebruiken.. zegt het programma ook, dat ie van een ander product is..

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:38
Op vrijdag 27 juli 2001 18:47 schreef aXe het volgende:
En nee je kan de serial niet voor beiden gebruiken.. zegt het programma ook, dat ie van een ander product is..
dit bedoelt hij denk ik niet, hij heeft 2 serials, 1 van diabloII en 1 van LOD, hij vraagt of die van diabloII zelf ook nog gecheckt word als hij lod heeft geinstalled
Pagina: 1