Out of the blue geen signaal PS4 bij HDR -

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbenD
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 13-01-2021
Hi all,

Jup once again ne retard die niet weet hoe hij zijn PS4 HDR geactiveerd krijgt maar believe u me, I tried all! |:(

Wij hebben een Samsung JU7500 curved 60HZ waar PS4 Pro op draait, nooit geen problemen mee gehad UHD Colors aan, HDR support op 2160 RGB worked like a charm..

Sinds 4 dagen out of the blue, geen signaal meer..
Ik heb ondertussen letterlijk alles geprobeerd maar iedere optie dat ik probeer lijkt niet te werken.

Wel zit er een soundbar aangesloten op een HDMI ARC channel, misschien dat dit conflicten geeft? Alleszins ik heb alles wat ik tot nu toe kon vinden geprobeerd..

- PS op 4 verschillende HDMI kabels geprobeerd op alle 4 de ingangen, UHD Colors op alle HDMI "aan"
- alle kanalen zijn compatibel voor HDR
- PS volledig gereset
- TV beeld gereset
- PS geen update idem TV
- PS in safe mode opgestart, HDCP setting 1.4, resolutie aangepast, 2160YUV, 2160 RGB no go..

De enige oplossing die ik tot nu toe heb kunnen vinden is HDCP setting naar 1.4 zetten en laten draaien op 1080p, dan kan ik HDR toepassen. Maar het kan toch niet de bedoeling zijn dat dit op 1080p moet blijven staan als het daarvoor altijd gewerkt heeft op 2160RGB?

Ik krijg alleen beeld met HDR als ik PS4 op 1080p zeg. Of ik zet HDR uit en krijg signaal op 2160YUV..
Uiteindelijk dan uit wanhoop Turtle Beach HDMI 2.0 4K van 5 m gekocht but offcourse, geen signaal _/-\o_

Some geniuses around? _/-\o_

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 09:50
Die soundbar, heeft hij daar in het verleden wél mee gewerkt of is het gedoe begonnen sinds je dat ding aangesloten hebt? Indien het eerste, dan is het dat niet. Indien 2, dan heb je daar je probleem dus al te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbenD
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 13-01-2021
Soundbar was idd al aangesloten en gaf geen problemen. Heb alle opties zelf geprobeerd zonder de soundbar om dit uit te sluiten

[ Voor 11% gewijzigd door RobbenD op 29-05-2019 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:55

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Hdmi 2.0 4k kabels bestaan niet... :s
Zolang het een hdmi high speed kabel is, zou het moeten werken.

Your Friendly Neighborhood Moderator