Ik zoek een?
Smartphone
Wat is je budget?
Maximaal 400 Euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- muziek luisteren (spotify)
- Foto's maken (kwaliteit is belangrijk)
- groot beschikbare vrije ruimte (minimaal 64GB), of mogelijkheid van toevoegen extra SD kaart
- Whatsappen, emailen, bellen
- ik speel geen games op mijn telefoon, althans geen games die veel eisen van je telefoon
- accu moet degelijk zijn geregeld foto's te kunnen maken
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb verschillende merken gevonden zoals de Xiaomi, Huawei, Honor en Samsung maar ik heb echt geen voorkeur voor een merk. Het moet gewoon een degelijk telefoon zijn die voor een aantal jaar mee kan. Mijn huidige telefoon is een Honor 7, oud beestje en heeft nu zo zijn mankementen maar altijd naar behoren gefunctioneerd. Ohja, liever geen apple telefoon. Mijn excuses voor de apple liefhebbers
Welke vragen heb je hier nog over?
welke telefoons kunnen jullie mij adviseren, die ook nog binnen het budget vallen?
Zouden de problemen met huawei en google nog invloed moeten hebben op de keuze?
Smartphone
Wat is je budget?
Maximaal 400 Euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- muziek luisteren (spotify)
- Foto's maken (kwaliteit is belangrijk)
- groot beschikbare vrije ruimte (minimaal 64GB), of mogelijkheid van toevoegen extra SD kaart
- Whatsappen, emailen, bellen
- ik speel geen games op mijn telefoon, althans geen games die veel eisen van je telefoon
- accu moet degelijk zijn geregeld foto's te kunnen maken
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb verschillende merken gevonden zoals de Xiaomi, Huawei, Honor en Samsung maar ik heb echt geen voorkeur voor een merk. Het moet gewoon een degelijk telefoon zijn die voor een aantal jaar mee kan. Mijn huidige telefoon is een Honor 7, oud beestje en heeft nu zo zijn mankementen maar altijd naar behoren gefunctioneerd. Ohja, liever geen apple telefoon. Mijn excuses voor de apple liefhebbers
Welke vragen heb je hier nog over?
welke telefoons kunnen jullie mij adviseren, die ook nog binnen het budget vallen?
Zouden de problemen met huawei en google nog invloed moeten hebben op de keuze?
[ Voor 21% gewijzigd door Lenn08 op 28-05-2019 21:00 ]