Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lenn08
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 11-11-2024
Ik zoek een?
Smartphone

Wat is je budget?
Maximaal 400 Euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- muziek luisteren (spotify)
- Foto's maken (kwaliteit is belangrijk)
- groot beschikbare vrije ruimte (minimaal 64GB), of mogelijkheid van toevoegen extra SD kaart

- Whatsappen, emailen, bellen
- ik speel geen games op mijn telefoon, althans geen games die veel eisen van je telefoon
- accu moet degelijk zijn geregeld foto's te kunnen maken

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb verschillende merken gevonden zoals de Xiaomi, Huawei, Honor en Samsung maar ik heb echt geen voorkeur voor een merk. Het moet gewoon een degelijk telefoon zijn die voor een aantal jaar mee kan. Mijn huidige telefoon is een Honor 7, oud beestje en heeft nu zo zijn mankementen maar altijd naar behoren gefunctioneerd. Ohja, liever geen apple telefoon. Mijn excuses voor de apple liefhebbers :*)

Welke vragen heb je hier nog over?
welke telefoons kunnen jullie mij adviseren, die ook nog binnen het budget vallen?
Zouden de problemen met huawei en google nog invloed moeten hebben op de keuze?

[ Voor 21% gewijzigd door Lenn08 op 28-05-2019 21:00 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lenn08
net de aankondiging van de Xiaomi redmi K20 pro gelezen. Ziet er veelbelovend uit en ook binnen mijn prijscategorie. Kan iemand mij met de volgende vragen helpen:
- Is de kans reeel dat google ook dit merk gaat boycotten?
- Wanneer kan je verwachten dat deze telefoon ook in NL beschikbaar is? Ik snap dat niemand een datum kan noemen maar misschien wel indicatie of dit binnen een maand al kan zijn of pas na een half jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-09 07:14
Lenn08 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:11:
net de aankondiging van de Xiaomi redmi K20 pro gelezen. Ziet er veelbelovend uit en ook binnen mijn prijscategorie. Kan iemand mij met de volgende vragen helpen:
- Is de kans reeel dat google ook dit merk gaat boycotten?
- Wanneer kan je verwachten dat deze telefoon ook in NL beschikbaar is? Ik snap dat niemand een datum kan noemen maar misschien wel indicatie of dit binnen een maand al kan zijn of pas na een half jaar.
De kans is klein dat Google xiaomi zal boycotten. Maar is nooit uit te sluiten.

Vaak kun je via belsimpel wel bestellen alleen daar staan ze nog niet tussen. Je zou eens .et ze kunnen bellen of ze er al iets meer van weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lenn08
androidfreaker schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:37:
[...]

De kans is klein dat Google xiaomi zal boycotten. Maar is nooit uit te sluiten.

Vaak kun je via belsimpel wel bestellen alleen daar staan ze nog niet tussen. Je zou eens .et ze kunnen bellen of ze er al iets meer van weten.
Ik zal binnenkort eens contact opnemen. Bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adjep07
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 22:12
Ik heb hier op Tweakers net een prijsalert ingeschakeld. Bij de hierboven genoemde webwinkel kan je je e-mailadres invullen zodat je bericht krijgt zodra de telefoon bij hen besteld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Pixel 3a ophalen in Duitsland ?
Goede, zo niet de beste, camera
En jaren lang updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:40
Chaser2600 schreef op zondag 2 juni 2019 @ 09:31:
En jaren lang updates
Check het prijzen topic, daar is het mensen gelukt om hem thuis te laten bezorgen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Xiaomi mi9SE, uitstekende camera en dito scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brilsmurfffje schreef op zondag 2 juni 2019 @ 09:42:
Dit, en bij Banggood slechts €250 https://www.kimovil.com/to/special/NHUWnp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lenn08
Chaser2600 schreef op zondag 2 juni 2019 @ 09:31:
En jaren lang updates
Hoezo is dit zo'n goede camera. Ik zie toch een groot verschil in de 12MP van de 3a en 48MP van de K20?
Brilsmurfffje schreef op zondag 2 juni 2019 @ 09:42:
Dat is ook een goede tip. Een slagje goedkoper maar ik denk ook een prima telefoon. Bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vegetoot
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-08 12:04
Lenn08 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 13:50:

Hoezo is dit zo'n goede camera. Ik zie toch een groot verschil in de 12MP van de 3a en 48MP van de K20?
Even los van de vergelijking tussen deze twee specifieke toestellen: veel megapixels <> goede camera. Als je veel megapixels wil, is dat makkelijk te meten. Wil je een goede camera, dan zal je je in cameravergelijkingen moeten verdiepen en je voorkeur vormen op basis van wat voor jouw belangrijk is:
-dynamisch bereik (al dan niet softwarematig)
-lensbereik
-kleurdefinitie
-flitsmogelijkheden
-...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Lenn08 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 13:50:
[...]

Het aantal megapixels van de sensor zegt exact 0 over de kwaliteit van de foto's die eruit komen rollen. De lenzen, beeldstabilisatie, sensorgrootte, en soft/firmware bepalen tegenwoordig veel meer over de fotokwaliteit dan de megapixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lenn08
TommyboyNL schreef op maandag 3 juni 2019 @ 14:12:
[...]

Het aantal megapixels van de sensor zegt exact 0 over de kwaliteit van de foto's die eruit komen rollen. De lenzen, beeldstabilisatie, sensorgrootte, en soft/firmware bepalen tegenwoordig veel meer over de fotokwaliteit dan de megapixels.
vegetoot schreef op maandag 3 juni 2019 @ 13:56:
[...]

Even los van de vergelijking tussen deze twee specifieke toestellen: veel megapixels <> goede camera. Als je veel megapixels wil, is dat makkelijk te meten. Wil je een goede camera, dan zal je je in cameravergelijkingen moeten verdiepen en je voorkeur vormen op basis van wat voor jouw belangrijk is:
-dynamisch bereik (al dan niet softwarematig)
-lensbereik
-kleurdefinitie
-flitsmogelijkheden
-...
Ah, ik dacht dat het wel een redelijke indicatie gaf. Ik zal me eens gaan verdiepen in de materie :)
Pagina: 1