Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

SAMSUNG tv werkt niet via HDMI met een VU+ Ultimo4K

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Power Neet
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 24-07 13:21
Ik heb nu een LG OLED55E6V die zonder problemen de Vu+ Ultimo4K weergeeft via HDMI. Maar die is nu even defect, en heb ik een SAMSUNG UE55MU6100WXXN gebruikt als vervangend toestel. Alleen die geeft geen VU+ Ultimo4K weer via HDMI 1, 2 of 3. Ook op geen andere SAMSUNG tv (heb er totaal 3 staan van kantoor). Vreemde is wel dat het op een monitor werkt, blue ray speler werkt ook. Uiteraard de output aangepast naar allerlei andere modussen 720p, 1080i, 1080p, 2160p etc... De samsung tv geeft "onbekend" aan als ik hem aansluit

Heeft iemand enig idee wat ik misschien ben vergeten aan te passen of iets in zo'n samsung tv ofzo ?
3 HDMI kabels gebruikt, kleuren aangepast naar 576i, 50Hz, 422 8-bit, geloof wel het minimum van SD....

Alle reacties

• Power Neet
Is het soms HDCP protocol problemen ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 11:12
De Vu+ Ultimo 4K gebruikt geen HDCP en dus zou er gewoon beeld moeten zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Power Neet
Ja, misschien is dat het juist wel dat die tv HDCP eist....

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True