Waarom gemoved is mijn topic gemoved???

Pagina: 1
Acties:

• Pennywise0
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-11 20:02
Waarom is mijn topic gemoved naar Telefonie? :?

[topic=192567]

Het ging over tabs wat in mijn opzicht muziek is. En in het Tv en Muziek forum lijken mij meer mensen te komen die tabs kennen dan in het telefonie forum.

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-11 08:30

ThE_ED

Stuffed Animal

Ik wil deze als ringtone in mijn mobiel zetten. Ik heb een Siemens S35i, en wil deze dan gewoon handmatig inkloppen.
Er zijn op internet wel tabs te vinden, alleen die zijn met cijfers en ik weet niet wat ze bedoelen met die cijfers. Noten lezen kan ik namelijk niet.
Misschien een twijfelgeval maar in dat 'het is voor me foon' en 'noten lezen kan ik niet' zie ik toch wel gegronde redenen om het naar 'telefonie' te verhuizen. (Wow; ik leer het wel, en ik ben niet eens een adje :P)

Ik ben fan van dingen

• Pennywise0
Het gaat mij om de tabs, niet om de telefoon.
ALs ik de vraag had gesteld hoe zet ik het in mijn telefoon dan snapte ik het wel.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:00

Jaymz

Keep on moving !

Mover is havana, Mod IT. Die zal het wel weten.

Muziek, mwoh. Als ik in toonhoogten varierend kan boeren, moet ik daar dan op NST&M een topic over openen, of in de huiskamer (stom voorbeeld :P)

Het heeft met 'muziek' (toontjes) voor je telefoon te maken. IT is dan logischer.

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Op vrijdag 27 juli 2001 09:47 schreef Pennywise het volgende:
Het gaat mij om de tabs, niet om de telefoon.
ALs ik de vraag had gesteld hoe zet ik het in mijn telefoon dan snapte ik het wel.
Tsja mij lijkt toch dat mensen die in het telefonie forum komen ook wel weten waar je dit soort dingen kunt vinden, iig eerder dan mensen in Nieuws, Sport, TV & Muziek...

Ik ben fan van dingen

• Pennywise0
Nee, het heeft te maken met tabs, die wil ik hebben en dat is muziek. Wat ik ermee wil doen, doet eigenlijk niet terzake.

Ik heb het alleen erbij gezet om niet te verwezen te worden naar al die sites waar wel tabs opstaan maar dan in cijfers en niet in noten.

En in de huiskamer mag ik nog niet komen, dus daar heb ik weinig aan.
Ik pas mijn topic aan en dan laat ik het telefoon gedeelte eruit.
Komt ie dan weer onder muziek te staan?

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 09:59 schreef Pennywise het volgende:
Komt ie dan weer onder muziek te staan?
Dat moet je bespreken met de betreffende mod (havana) of met de NSTM mod (Sinterklaas 82 tm).
Ik snap je probleem niet helemaal.
Je doel is om Bro Hymn als ringtone te krijgen, een typisch IT onderwerp, maar je wilt het doen via een notenschema...
Waarom vraag je niet gewoon hulp bij het vinden van de ringtone :?
Als er dan iemand het notenschema vindt post ie dat ook wel.

• Pennywise0
Zo moeilijk is het toch niet.

Ik wil de tabs van Pennywise in noten. Dat is alles.
Ik vraag het wel aan Havana. :(

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Op vrijdag 27 juli 2001 10:06 schreef Pennywise het volgende:
Zo moeilijk is het toch niet.

Ik wil de tabs van Pennywise in noten. Dat is alles.
Ik vraag het wel aan Havana. :(
Misschien snap ik niet helemaal wat tabs zijn, maar waarom wil je het in noten als je zelf geen noten kunt lezen? (Deze dan letterlijk overkloppen in je siemens? ofzo? Kan wel natuurlijk.)

Maar meestal moeten dergelijke geoptimaliseerd zijn voor je foon, zodat het zo mooi mogelijk klinkt, volgens mij. (Ik ben al een tijd bezig met een computermuziekje proggen, ik ben net wat te a-musicaal om het helemaal goed te krijgen :( )

Maar je hebt misschien wel gelijk dat als je het uit het oogpunt 'ik wil gewoon alleen de noten, forget the foon shit' bekijkt dat het dan beter in een ander forum kan.

Ik ben fan van dingen

• Pennywise0
Ja, je snapt het. :)

Ik wil het gewoon overtypen. En dan maar hopen dat het klinkt.
Daarom heb ik het in NST&M gevraagd en niet in IT. Ik heb namelijk geen datakabel om een ringtone op mijn mobiel te plaatsen.

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 15:37

GaMeOvEr

Is een hork.

Op vrijdag 27 juli 2001 10:15 schreef Pennywise het volgende:
Ja, je snapt het. :)

Ik wil het gewoon overtypen. En dan maar hopen dat het klinkt.
Daarom heb ik het in NST&M gevraagd en niet in IT. Ik heb namelijk geen datakabel om een ringtone op mijn mobiel te plaatsen.
Owkee, dan move ik hem voor je terug naar muziek, moet je er wel ff zelf wat uitleg bij geven.

edit:

Is gemoved, staat weer in NSTM.

Aannames zijn fataal.

• Pennywise0
Dank u!! ;)

Ik heb erbij gezet dat ik het muziekblad/tabs van het nummer zoek en dat de telefoon bijzaak is.

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 15:37

GaMeOvEr

Is een hork.

Op vrijdag 27 juli 2001 11:08 schreef Pennywise het volgende:
Dank u!! ;)

Ik heb erbij gezet dat ik het muziekblad/tabs van het nummer zoek en dat de telefoon bijzaak is.
Kee dan, succes ermee !

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1