Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JanHankel
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 22-12-2019
Aan de rechter rand van mijn nieuwe Fossil Sport 4 gen. bevind zich een oranje cirkel segment wat ik niet kan thuisbrengen. Het is een dunne oranje rand die loopt van 8 tot 22 min. over het hele uur. Het wordt getoond op alle schermen, dus op alle faces en tegels, bijv. ook op Google Fit scherm en het instellingenscherm. Het lukt me niet deze rand weg te krijgen.
Wellicht iets in de instellingen?
...

Het is een Andtroid smartwatch, dus ik gebruik Wear OS.
Tevens gebruik ik de face app. Minimal & Elegant.
...

Ik heb uitgebreid in de instellingen liggen rommelen, maar kan niets vinden.

...

Beste antwoord (via JanHankel op 12-11-2019 11:07)

• barchettanl
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 14:28
Beetje laat misschien ... ik had hier ook 'last' van, maar volgens mij is het een indicatie om de kant van die oranje lijn op te swipen! Er zit dus iets verborgen aan de rechterkant ...

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T | SSD HD BR BT WiFi
Nexus 7 2013 | 6.0.1
Fossil Carlyle HR Gen.5 | Wear OS 2.9
Philips 55PUS6412 | 8.0.0
Sony Xperia 5 | 9.0

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 20:41

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Een foto of screenshot (als dat mogelijk is) zou een hoop duidelijk maken.
Heb je een reset al geprobeerd?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 14:28
Beetje laat misschien ... ik had hier ook 'last' van, maar volgens mij is het een indicatie om de kant van die oranje lijn op te swipen! Er zit dus iets verborgen aan de rechterkant ...

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T | SSD HD BR BT WiFi
Nexus 7 2013 | 6.0.1
Fossil Carlyle HR Gen.5 | Wear OS 2.9
Philips 55PUS6412 | 8.0.0
Sony Xperia 5 | 9.0

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True