lan problemen met ziggo modem i.c.m. wifi versterker

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een vraag hoe ik het netwerk van mijn ziggo modem stabiel krijg.

mijn situatie is een ziggo moden verbonden met een zigo wifi versterker d.m.v. lan kabel.

na een tijdje valt de wifi weg bij de versterker je krijgt dan wel een signaal maar met de melding geen internetverbinding

als ik dan naar mijn modem loop de lan kabel uit het modem trek en na een seconde weer in het modem stop werkt de wifi via de wifi versterker direct weer.

het modem zelf geeft constant goede wifi....

ik hoor graag van jullie,

alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 22:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Namen & rugnummers! Oftewel, merk en type van je apparatuur.

Gezien het feit dat je zegt dat zowel modem als versterker van Ziggo is, neem ik aan dat de klantenservice je ook al tips/hint heeft gegeven? En welke tips dan?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wifibooster:
TP-Link
Model Ziggo-C7

Modem:

TG2492LG-ZG

klantenservice heeft een nieuwe versterker opgestuurd deze geïnstalleerd maar probleem blijft bestaan, voor de rest kom ik niet verder met de klantenservice met dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat is die "versterker" waar je het steeds over hebt? Een "WiFi-versterker" bestaat niet en Ziggo verkoopt die ook niet. Heb je dan een ander apparaat dan je modem en die WifiBooster? (gewoon een AP)? Zo ja wat?

Verder kan "geen internetverbinding" van alles en nogwat zijn. Doe eens een beetje troubleshooten als dat gebeurt:
- ping 127.0.0.1
- ping 192.168.178.1
- ping 8.8.8.8
- ping ziggo.nl
- ping ::1
- ping 2600::
- ping google.nl

Geef even aan welk van die zaken lukt (4x antwoord) en welke niet - en welke foutmelding dan.

Verder twee commando's om uit te voeren en output hier te delen (ook alleen doen als het fout gaat):
- ipconfig /all
- netsh wlan show interface

Dan hebben we informatie om je te kunen helpen.

Oslik blyat! Oslik!