(tesla) referral topics

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Mijn topic (Cheesy in "Tesla Model 3 referral") over referrals is gesloten, ongetwijfeld terecht conform beleid etc.

Echter, de reden dat ik hem opende is op basis hiervan: Verwijderd in "Het grote Tesla topic"

Dus. Mijn vraag. Was is nu het beleid?

Beste antwoord (via BlauweFles op 28-05-2019 15:59)

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:45

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Mensen wilden te graag aandacht voor hun referrals en werden irritant. Met gewone kortingscodes zonder kickback heb je dat probleem niet. Zie ook Yorinn in "Let op! Wijziging in referral-beleid per 31 maart 2018"

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matszs
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-09 21:33

Matszs

><>

Kon je niet beter de moderator die je topic gesloten heeft een PM sturen? @Yorinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Niet online
Dat had ook gekund(DM naar mod). Ik zag dit niet als spam, maar als vraag voor hulp. Zoals bijvoorbeeld een Fonq kortingscode.

En als ik zo denk, en zoek, dan doen anderen dat ook. Dus dan kan je beter het algemene beleid even controleren en rechttrekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Die verwijzing was gemaakt op 22-03-2019. Een paar dagen later werd er echter helaas Let op! Wijziging in referral-beleid per 31 maart 2018 geplaatst. (Te veel overlast van eendagsvliegen en spammerts).

Edit: aaaargh. Zitten we alweer in het jaar 2019? 7(8)7 ik let ook niet goed op @Dirk :P

[ Voor 16% gewijzigd door F_J_K op 28-05-2019 15:17 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Ehm, dat was een jaar eerder, @deepbass909 heeft daar gewoon even niet goed opgelet. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Niet online
Ja. Ok.

Maar waarom mag je wel een fonq kortingscode delen, en niet een tesla kortingscode? Ik begrijp dat iemand anders er ook voordeel bij heeft, maar er wordt niet naar geadverteerd?

+ dan gaat er een voordeeltje naar een mede Tweaker. Die gun ik het meer als een random Belg (in dit geval). Veel adviezen via mede gebruikers van dit forum. Is toch juist mooi?

Nogmaals, zolang ík er om vraag. Niet andersom.

[ Voor 38% gewijzigd door BlauweFles op 28-05-2019 15:13 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Mensen wilden te graag aandacht voor hun referrals en werden irritant. Met gewone kortingscodes zonder kickback heb je dat probleem niet. Zie ook Yorinn in "Let op! Wijziging in referral-beleid per 31 maart 2018"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Niet online
Ok. Zoals de reactie daaronder aangeeft. Het wordt door een kleine groep lastig gemaakt, maar ja, ik begrijp het beleid.

Misschien handig om de post waar ik naar refereerde in mijn eerste bericht ook even aan te passen dan. Die komt namelijk wel hoog in de search uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:11
BlauweFles schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 14:46:
Dat had ook gekund(DM naar mod). Ik zag dit niet als spam, maar als vraag voor hulp. Zoals bijvoorbeeld een Fonq kortingscode.

En als ik zo denk, en zoek, dan doen anderen dat ook. Dus dan kan je beter het algemene beleid even controleren en rechttrekken.
Vragen (gebedel) om kortingscodes is dan ook helemaal niet toegestaan. :) Het algemeen beleid is prima, de leesvaardigheid van sommigen daarentegen... ;) Het zijn net de schoolenquetes die te kust en te keur gedumpt worden.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Niet online
Señor Sjon schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 18:52:
[...]

Het algemeen beleid is prima, de leesvaardigheid van sommigen daarentegen... ;)
Ik zal het niet persoonlijk opvatten ;). Ik heb oprecht gezocht naar beleid, maar alleen specifiek op Tesla. En daar kwam dus uit dat het in dat specifieke forum moest. Blijkbaar niet.

Geen probleem verder. Alleen dan wellicht handig om die specifieke link aan te passen. Hoeft geen hele discussie te worden verder, het beleid is me helder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

BlauweFles schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 19:25:
[...]

Ik zal het niet persoonlijk opvatten ;). Ik heb oprecht gezocht naar beleid, maar alleen specifiek op Tesla. En daar kwam dus uit dat het in dat specifieke forum moest. Blijkbaar niet.

Geen probleem verder. Alleen dan wellicht handig om die specifieke link aan te passen. Hoeft geen hele discussie te worden verder, het beleid is me helder.
Welke link wil je aangepast zien?

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow