Ik wil dit systeem aanschaffen: Basis gamesysteem, en vroeg me af hoeveel harde schijven en optische drives ik op de ASRock B450M Pro4 aan kan sluiten. Het is al jaren geleden dat ik me met computerspul bezig hield, dus sommige termen zeggen me niks meer.
Ik wil 3 harde schijven (2 SSD, eentje voor Windows, eentje voor games, en een gewone voor muziek e.d.) en als optische drive een blurayspeler op het moederbord aansluiten, maar kan echt niet zien/lezen of daar voldoende ruimte voor is.
Bij Opslag-interfaces lees ik Hardeschijf bus intern "M.2 (PCI-e 3.0 x4), M.2 (SATA-600), 4x SATA-600" en weet niet precies wat ik daar van moet maken.
(Snelle) hulp is welkom, want ik wil dat systeem binnenkort bestellen
Ik wil 3 harde schijven (2 SSD, eentje voor Windows, eentje voor games, en een gewone voor muziek e.d.) en als optische drive een blurayspeler op het moederbord aansluiten, maar kan echt niet zien/lezen of daar voldoende ruimte voor is.
Bij Opslag-interfaces lees ik Hardeschijf bus intern "M.2 (PCI-e 3.0 x4), M.2 (SATA-600), 4x SATA-600" en weet niet precies wat ik daar van moet maken.
(Snelle) hulp is welkom, want ik wil dat systeem binnenkort bestellen