Nieuwssubmit TextArea lijkt wat klein

Pagina: 1
Acties:

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-11 08:30

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
Ligt het aan mijn browser of zijn de vakjes waar ik iets in kan vullen bij de niuwssubmit echt zo klein? Vooral de TextArea's zijn een beetje te klein IMHO, ik heb niet echt een overzicht over mijn ingeklopte dan wel gecopy-paste text en al helemaal niet hoeveel het eigenlijk is.. :( Ik kan natuurlijk gewoon eerst mijn text in WORD ofzo inkloppen, wat ik dan ook weleens doe, maar direct op de webpage vind ik toch handiger. (Of is dit juist om je te dwingen het eerst in een textverwerker (met spellingscontrole!) te doen?)

Ik ben fan van dingen

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Mjah... ik vind ze eigenlijk wel groot genoeg :)

Als ik iets submit, dan C/P ik toch een quote en dan maakt het niet uit :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
Op vrijdag 27 juli 2001 09:18 schreef Traag het volgende:
Mjah... ik vind ze eigenlijk wel groot genoeg :)

Als ik iets submit, dan C/P ik toch een quote en dan maakt het niet uit :P
OH! Je moet ook zelf een verhaaltje verzinnen >:)

Ik ben fan van dingen

Verwijderd

De tekst die een submitter zelf typt wordt bijna nooit geplaatst. Titel en link is eigenlijk al voldoende. Komt eigenlijk nooit voor dat ik een verhaaltje van de user overneem...

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
Op vrijdag 27 juli 2001 09:40 schreef RenevdVeen het volgende:
De tekst die een submitter zelf typt wordt bijna nooit geplaatst. Titel en link is eigenlijk al voldoende. Komt eigenlijk nooit voor dat ik een verhaaltje van de user overneem...
:( (Yeey, mijn verhaaltje werd gister wel geplaatst! ;) ) Anyway: misschien als het wat groter is dat het wat meer uitnodigd een beter verhaal in te kloppen zodat er vaker minder moeite gedaan hoeft te worden?

Ik ben fan van dingen

Verwijderd

Er gaat meestal meer tijd inzitten om een verhaaltje van een user te checken en on-line waardig te maken dan zelf eeen nieuw verhaaltje te typen. Daar komt bij dat de meeste posters het juist leuk vind om zelf een inleidendverhaal te maken bij een posting..

En met alle respect, dit stukkie tekst mag niet meer op een pagina staan met 30k+ bezoekers vind ik..

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
Op vrijdag 27 juli 2001 09:51 schreef RenevdVeen het volgende:
Er gaat meestal meer tijd inzitten om een verhaaltje van een user te checken en on-line waardig te maken dan zelf eeen nieuw verhaaltje te typen. Daar komt bij dat de meeste posters het juist leuk vind om zelf een inleidendverhaal te maken bij een posting..
Tsja, haal dan het hele hok weg! :) Maar ik heb toch ook eens gehoord 'alleen nieuwssubmitten heeft niet zoveel zin, we kunnen zelf ook wel kijken waar nieuw nieuws is'. Dit geldt dan misschien wel alleen voor dingen als webwereld en nu.nl en zdnet etc. maar toch blijf ik nu een beetje met een gevoel van "Wat willen ze nou?" :) (Net nu ik weer een itempje gesubmit heb..)

Ik ben fan van dingen

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Ik denk dat niet alle nieuwsposters hier hetzelfde over denken (over submitten). De praktijk leert iig dat 98 van de 100 submits een onbruikbare tekst bijgevoegd hebben (en ik overdrijf niet). Vaak wordt een complete tekst gequote uit het artikel, is de tekst slecht geschreven of bevat zeer duidelijk een persoonlijke mening, die we niet gaan overnemen.

Wat ook veel voorkomt is 5-10x dezelfde topic door verschillende submitters wordt ingestuurd, maar daar kunnen zij ook niets aan doen omdat ze de submit-qeue niet kunnen zien. Ergerlijker is het insturen van topics die al een paar dagen ervoor op de Frontpage van t.net hebben gestaan :( . Léés GVD dan eerst, denk ik dan in een boze vlaag :) . Daar staat tegenover dat er ook weleens een submit niet geplaatst wordt, tot teleurstelling soms van de submitter, die op zichzelf wel de moeite waard was geweest. Dat komt omdat iedere nieuwsposter zelf iets naar zijn gading uit de qeue uitpikt en slechts een bepaald aantal topics kan/wil posten per dag. Dan verdwijnt zo'n submit soms helemaal naar de onderkant van de qeue en wordt uiteindelijk getrashed door iemand die de lange qeue eens gaat opschonen en alle oudere topics eruit gooit. Jammer, maar helaas. Niet alles kan op de Frontpage eindigen.

Dan heb je nog enkele enthousiaste submitters die ons overstelpen met submits met daarin links naar nieuws. Da's enerzijds geweldig natuurlijk en in principe ook de opzet van de submit-constructie en er wordt ook regelmatig dankbaar gebruikt van gemaakt door de diverse nieuwsposters. Daarom spreek ik ook alleen namens mijzelf, als ik zeg dat ik niet zo hard zit te springen om submits, omdat ik het leuk vind om het nieuws zelf te vinden. Ik heb daarvoor een lange lijst met interessante sites in m'n 'Favorieten' staan, die ik regelmatig afstruin. Toch komt er af en toe een submit binnen over een topic die ik gemist heb, of van een minder bekende site afkomstig is. Da's natuurlijk errug mooi. Submits over Anandtech, Tom's Hardware, Xbit en noem ze maar op, die zie ik zelf ook wel, maar zeldzamere zaken vind ik veel interessanter om binnen te zien komen. Maar wellicht denken andere nieuwsposters daar anders over.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
Ik ben het wel met je eens. Ik kan me voorstellen dat je bijv. een beetje een dubbel gevoel hebt over de nieuwssubmit. Maar eigenlijk ging mijn vraag dus over 'is het niet handiger als die TextArea groter is?'. :) (Gewoon width=100%, of hoe gaat dat ook weer?)

Ik ben fan van dingen

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
[offtopic]Als ik denk dat ik gewoon zelf een interessant verhaal heb geklopt over iets. Of gewoon 'stof tot nadenken' oid, kan ik dat dan ook gewoon via de nieuwssubmit doorsturen of kan ik dat beter ff mailen aan iemand?

Ik ben fan van dingen

Pagina: 1