Op het werk maken wij gebruik van outlook. We zijn van Google naar MS overgegaan Alleen werkt deze mbv een outlook app op Ipad en een online versie outlook. Waarbij we middels een RSA dongle moeten inloggen. In deze beide versies kan je niet auto-forwarding kiezen. Ik zou dit toch graag willen zodat mijn email in mijn app komt.
Als ik een betaalde versie van outlook zou hebben is dit wel mogelijk. Deze heb ik niet en mijn werkgever bied deze ook niet aan. Het hele pakket heeft voor mij ook geen waarde, behalve deze mogelijkheid.
Is er een mogelijkheid om forwarding toch mogelijk te maken ? Buiten zelf alles door te sturen.
Ik kon het antwoord op deze vraag nergens online vinden. De email bevat bepaald geen staatsgeheimen.
Bedankt
edit:typo
Als ik een betaalde versie van outlook zou hebben is dit wel mogelijk. Deze heb ik niet en mijn werkgever bied deze ook niet aan. Het hele pakket heeft voor mij ook geen waarde, behalve deze mogelijkheid.
Is er een mogelijkheid om forwarding toch mogelijk te maken ? Buiten zelf alles door te sturen.
Ik kon het antwoord op deze vraag nergens online vinden. De email bevat bepaald geen staatsgeheimen.
Bedankt
edit:typo
[ Voor 8% gewijzigd door AI0003 op 27-05-2019 22:58 . Reden: typo ]
Imac, PS3, HP Pavillion