Ik ben vrij nieuw met PCs enzovoort maar wil voor het eerst een eigen PC bouwen om te gebruiken om te streamen en gamen. Tijd terug een prebuild gekocht maar die trekt het niet meer, zelf bouwen lijkt me ook een stuk vordeliger.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Spelen + Streaming van Fortnite op 144 fps
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hopelijk onder 1000 Euro als mogelijk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb opzich wel een toetsenbord, muis en monitor, maar een upgrade wil ik wel voor alle 3.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb amper verstand van merken alleen een beetje algemene kennis, dus nee, geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het spelen van endgame Fornite moet smooth kunnen met 120 fps. En streamen moet ook kunnen zonder problemen.
Ga je overklokken?
Als het vordelig is
Wat verwacht je van ons?[i]
De juiste componenten vinden met een goede prijs kwaliteit verhouding om een kwaliteit gaming PC te bouwen. En mogelijk ook suggesties voor gaming toetsenbord/muis/monitor.
De prijs ligt nu rond de 700 euro, nog redelijk laag, als er nog een grote verbeting is voor een redelijk bedrag zou dat top zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Spelen + Streaming van Fortnite op 144 fps
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hopelijk onder 1000 Euro als mogelijk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb opzich wel een toetsenbord, muis en monitor, maar een upgrade wil ik wel voor alle 3.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb amper verstand van merken alleen een beetje algemene kennis, dus nee, geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het spelen van endgame Fornite moet smooth kunnen met 120 fps. En streamen moet ook kunnen zonder problemen.
Ga je overklokken?
Als het vordelig is
Wat verwacht je van ons?[i]
De juiste componenten vinden met een goede prijs kwaliteit verhouding om een kwaliteit gaming PC te bouwen. En mogelijk ook suggesties voor gaming toetsenbord/muis/monitor.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-6600K Boxed | € 204,05 | € 204,05 |
1 | Moederborden | ASRock B450 Pro4 | € 79,90 | € 79,90 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1050 TI GAMING X 4G | € 182,94 | € 182,94 |
1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox Q300L | € 35,50 | € 35,50 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2D3000C16 | € 69,90 | € 69,90 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 400W | € 50,99 | € 50,99 |
1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO 500GB | € 79,85 | € 79,85 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 703,13 |
De prijs ligt nu rond de 700 euro, nog redelijk laag, als er nog een grote verbeting is voor een redelijk bedrag zou dat top zijn.