Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Al geruime tijd gebruik ik Android auto (altijd netjes geüpdate) en nooit geen problemen gehad. Tot een week geleden, na ontvangst van een bericht (sms of Whatsapp) druk je op afspelen en word het bericht netjes voorgelezen en beëindigd met "reageer met beantwoorden". Als ik dit nu zeg "beantwoorden" dan gaat er gezocht worden op Google Maps naar een overeenkomst met "Reply". Ik heb al drie versies oud en nieuw terug geplaatst maar probleem blijft. Heeft iemand hier ook last van? Of is er iets in een instelling veranderd?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Dit probleem heb ik ook. Wat voor telefoon gebruik jij?

Ik heb een Samsung Galaxy S10+ met update versie G975FXXU1ASE6
Android Auto versie 4.3.591854-release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:03
Bekend probleem!
Bij mij is het met een OnePlus 6, maar ik denk dat het aan één van de updates ligt (Google app, Android Auto)....

Best irritant, want het was een mooie manier om relatief veilig een bericht te beantwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
Overigens heb ik bij mijn Google Assistent bij "mijn dag" ingesteld om het nieuws voor te lezen en dat doet ie ook niet meer. Ook via "ok Google" naar het nieuws vragen werkt niet meer...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bnwgraaf
Met de Android Auto 4.4 update werkt het beantwoorden weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rain72
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09-2024
Ik heb dit ook bij versie 4.5.592854-release van Android Auto.

Reply werkt niet. Google herkend WhatsApp niet al juiste app geeft aan dat deze niet de juiste versie heeft terwijl dit de laatste versie is

[ Voor 24% gewijzigd door Rain72 op 14-08-2019 11:32 ]

• rkkoop
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-10-2024
Zelfde probleem hier. Na installatie van de nieuwste Android auto versie werkt beantwoorden in Whatsapp en SMS niet meer. Samsung Galaxy 10 + en LG G7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blowaapjuh2016
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21-05-2022
Downgrade Google app naar 11.19.13.29 en het werkt weer vreemd genoeg weer.Te vinden bij apkmirror.

Auto update uitvinken anders blijft het probleem zich voordoen!
Pagina: 1