Toon posts:

Athlon + stikkers >> waar niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb momenteel een duron 800 staan en die zit vol met garantie stikkers....echt overal en nergens (gelukkig niet over de l1 bruggen) Maar ik wil nu een processor waar helemaal geen stikkers op zitten (ivm garantie verbreking als ik ze erop zeg)

Weet iemand een shop waar ze thunderbirds verkopen met GEEN stikkers erop?? (dus ook niet aan de onderkand)

Alvast bedankt

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:49

cool0

Zoveel zaken verkopen die dingen bel er gewoon een paar op en vraag het zou ik zeggen ik weet niet waar je woon dus.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Verwijderd

Stickers op je Proc????
Volgens mij mogen er helemaal geen stickers opzitten als je hem gaat gebruiken!
Hoe zou je dan moeten koelen (papier draagt warmte slecht over)??
En bij de gemmiddelde duron temp. mag je blij zijn als na drie dagen je stickers niet geflambeerd zijn.
Beetje domme actie als jouw leverancier zo garantie wilt geven..

Verwijderd

Topicstarter
Nee hoor....er zitten op elke proc die ik tot nu toe in mijn handen heb gehad...garantie stikkers.... maar de ene zaak heeft er 1 met barcode en de andere plak hem helemaal vol (op het keramiek dan he!!)

Maar ik neem aan dat een zaak niet zomaar zegt waar hij zijn stikkers plakt.

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:56

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

De meeste grotere fabrikanten plakken een sticker op een Athlon/TB. Deze zit meestal onder de core, in de ruimte waar geen pinnetjes zitten. Wij doen dat ook, en ik kan je verzekeren dat die sticker alleen verbrand als de temp van je core veel te hoog is, maar die klanten krijgen we dan ook altijd terug met het probleem dat hun core kaduuk is............Dus normaal gesproken blijft 'ie altijd zitten......

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• Tupolev
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:32
Als je losse onderdelen koopt zit er toch altijd een stikkertje op voor de garantie. Hoe moet die winkel anders zien dat jij dat onderdeel daar gekocht hebt.

Engineering

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-07 13:52
Even voor de rest hier in de thread..

stickers onderop processoren verbranden al op mijn K6-200 , op mijn Intel Pentium 233mmx @ 290 ........die werden helemaal zwart geblakerd , langzaam steeds beetje zwarter tot ze niet leesbaar meer zijn.

denk dat dat bij tbirds niet veel beter is :P
Op vrijdag 27 juli 2001 09:00 schreef igor het volgende:
Hallo,

Ik heb momenteel een duron 800 staan en die zit vol met garantie stikkers....echt overal en nergens (gelukkig niet over de l1 bruggen) Maar ik wil nu een processor waar helemaal geen stikkers op zitten (ivm garantie verbreking als ik ze erop zeg)

Weet iemand een shop waar ze thunderbirds verkopen met GEEN stikkers erop?? (dus ook niet aan de onderkand)

Alvast bedankt

Verwijderd

Misschien hebben jullie wel gelijk, maar:
onder de proc zit op mijn MoBo een temp.meter. En die moet toch echt tegen de CPU aanliggen volgens mij.

En mijn Duronnetje bij Mycom gekocht was dus echt NIET bestickerd. En ze nemen hem gewoon terug, als je maar een bon kunt laten zien! Mijn vorige Duronnetje, een 600 was ook niet bestickerd. En ook bij mijn vrienden zitten er geen stickers op.

Verwijderd

Topicstarter
Is die bij mycom online besteld of gehaald in een van de fillialen???

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:06

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op mijn TB1200 zit ook een stickertje van Gistron, alleen wel netjes aan de onderkant waar géén pinnetjes zitten. Volgens mij krijg je er géén problemen mee als je niet gaat OC-en. Anders effe uit voorzorg eraf halen.

Anders krijg je dit:

Afbeeldingslocatie: http://superbikkel.websitegalaxy.com/_images/gg2.jpg

THX to superbikkel voor de foto. Sorry medetweakers voor het verpesten van de lay-out.

20*350ZO45°

Verwijderd

Das kut, Gistron is een ook een vage zaak, krijg ik mijn nieuwe Infineon dimm, plaats dat ding 100% goed en toch brand ie door, ik forceerde niets, de dimm zat goed om, vaag, het dimm slot werkt gewoon nog...

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:06

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op donderdag 02 augustus 2001 11:28 schreef SiCnEsSs het volgende:
Das kut, Gistron is een ook een vage zaak, krijg ik mijn nieuwe Infineon dimm, plaats dat ding 100% goed en toch brand ie door, ik forceerde niets, de dimm zat goed om, vaag, het dimm slot werkt gewoon nog...
Dan zit het probleem toch bij Infineon en niet bij Gistron? En stickers worden (bijna) overal geplakt, dus bij Gistron ook.

20*350ZO45°

• Markao2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-01 21:33

Markao2000

it's all about the beats

Bij Paradigit zit er alleen een stickertje aan de zijkant geplakt, die kun je zo afhalen want die zit slechts met 2 mm van de sticker vastgeplakt. Die sticker zou ik dan wel bewaren voor de garantie, als er iets met die proc is plak je 'm d'r gewoon weer op.
Succes en mzzl

Oerbrood!

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand bevestigen dat bij mycom er geen stikkers op zitten... ook niet aan de onderkant!!!!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op donderdag 02 augustus 2001 14:32 schreef igor het volgende:
Kan iemand bevestigen dat bij mycom er geen stikkers op zitten... ook niet aan de onderkant!!!!
Ja, mycom kan dat. bel ze gewoon op |:(

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Hmm.. mijn Duron 800 heb ik een tijd geleden besteld bij Informatique, zat ook geen sticker op

• NuKeFaCe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op vrijdag 27 juli 2001 09:00 schreef igor het volgende:
Hallo,

Alvast bedankt
Die stickers zitten er niet voor niets op (dan kunnen ze zien of je hem ook bij hun gekocht hebt) want anders geen garantie :)

Verwijderd

Topicstarter
ja duh......dat is nou juist net de bedoeling |:(
Pagina: 1