ISDN-modem: wat is wijsheid?

Pagina: 1
Acties:

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Sinds enige maanden heb ik internet via de kabel. Dit betekent dat ik een extern ISDN-modem over heb. Deze wil ik graag gaan verkopen, maar is dat slim? Stel dat de kabel enige dagen down is, dan ben ik internetloos.

Btw: het is een Zyxel omni.net plus (incl. adapter; excl. ISDN-kabel). Iemand een idee wat dit waard is?

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Mijn idee: Gewoon allebei aansluiten en gebruiken. :) Tenmiste als het niet te duur is voor je, anders gewoon dat isdn modem weg doen.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Als ik zo door pricewatch heen blader zie ik externe ISDN modems staan voor 150-200 piek.
Dus als je hem zou verkopen krijg je er denk ik 60-80 voor (hangt er een beetje vanaf natuurlijk). Alleen wie WIL op dit moment nog een externe ISDN modem kopen?

Persoonlijk zou ik hem gewoon houden, kun je evt ook nog gaan telebankieren :). Ik denk niet dat het nuttig is om hem te verkopen en het is wel verdomde handig, je zult altijd zien dat NET als jij je een verslag moet mailen je kabel eruit ligt :)

• pven
  • Niet online
Op vrijdag 27 juli 2001 09:02 schreef ItSnows het volgende:
Mijn idee: Gewoon allebei aansluiten en gebruiken. :) Tenmiste als het niet te duur is voor je, anders gewoon dat isdn modem weg doen.
Uhmz, dat is een beetje overbodig. Waarom inbellen met ISDN als je kabel hebt?
Als ik zo door pricewatch heen blader zie ik externe ISDN modems staan voor 150-200 piek.
Dus als je hem zou verkopen krijg je er denk ik 60-80 voor (hangt er een beetje vanaf natuurlijk).
Tsjah, dat is de moeite eigenlijk niet. Dat kreng heeft een kleine 500 piek gekost (paar jaartjes terug).
Alleen wie WIL op dit moment nog een externe ISDN modem kopen?
Hmz, dit is bijna een retorische vraag. :)
Persoonlijk zou ik hem gewoon houden, kun je evt ook nog gaan telebankieren :). Ik denk niet dat het nuttig is om hem te verkopen en het is wel verdomde handig, je zult altijd zien dat NET als jij je een verslag moet mailen je kabel eruit ligt :)
Maar daarvoor heb ik nog een analoog modem in mijn laptop zitten (en een ISDN-modem), dus dit puntje kan ik van de lijst strepen. Hmz, hiermee vervalt mijn 'internetloos'-puntje uit de oorspronkelijk posting ook. |:(

• IceStorm

IceStorm

Op vrijdag 27 juli 2001 09:07 schreef pven het volgende:
Maar daarvoor heb ik nog een analoog modem in mijn laptop zitten (en een ISDN-modem), dus dit puntje kan ik van de lijst strepen. Hmz, hiermee vervalt mijn 'internetloos'-puntje uit de oorspronkelijk posting ook. |:(
Ja hallo :D Dat zeg je er niet bij. Nou ja, als je toch nog een extra modem hebt om te internetten voor noodgevallen/telebankieren zou ik dat ding gewoon te koop zetten :) Om nou weer meerdere backup internet lijnen te hebben lijkt me ietwat overdreven :)

• pven
  • Niet online
Idd! ... Ik moet gewoon geen nieuwe draadjes starten voor negen uur 's-ochtends ... ;)

• pven
  • Niet online
Toch nog ff terugkomen op:
Dus als je hem zou verkopen krijg je er denk ik 60-80 voor (hangt er een beetje vanaf natuurlijk).
Ik denk dat dit modem nog wel wat meer waard is. Er zit nl. ook nog een a/b-adapter ingebouwd en dat is toch weer wat toegevoegde waarde. Misschien dat ik het ding voor een gulden of 200 op iBazar kwijt kan (proberen kan altijd :) ).

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 09:13 schreef pven het volgende:
Idd! ... Ik moet gewoon geen nieuwe draadjes starten voor negen uur 's-ochtends ... ;)
Beetje 1/2 info geven, he? :D

Met een ander modempje erbij zou ik die isdn dumpen maar als je er 80.00 voor vangt heb je heel veel mazzel. 40 of 50 is eerder het geval.

Doe je toch verkopen via een auction op i-net?

edit:

IceStorm!!! Doet ie het weer :D Tis geen halve info maar kwart info die ie ons geeft :D :D
Op vrijdag 27 juli 2001 09:25 schreef pven het volgende:
Toch nog ff terugkomen op:
[..]

Ik denk dat dit modem nog wel wat meer waard is. Er zit nl. ook nog een a/b-adapter ingebouwd en dat is toch weer wat toegevoegde waarde. ...

• IceStorm

IceStorm

Op vrijdag 27 juli 2001 09:25 schreef pven het volgende:
Ik denk dat dit modem nog wel wat meer waard is. Er zit nl. ook nog een a/b-adapter ingebouwd en dat is toch weer wat toegevoegde waarde. Misschien dat ik het ding voor een gulden of 200 op iBazar kwijt kan (proberen kan altijd :) ).
Ja dat zegt me dus helemaal niks, die adapter :D Ik heb gewoon even snel door pricewatch gebladert, zoekend op ISDN en EXTERN. Als dit een 'goeie' ISDN modem is dan is ie misschien wel meer waard. Maar probeer gewoon wat de gek ervoor geeft (iBazar = gek ;)).

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 07:28
ik heb mijn ISDN toestanden gewoon gehouden na de komst van ADSL. Handig voor het nummeropzoeken met foongrep en het digitale fax en antwoord app verkeer met RVSCOM. De pc staat toch aan vanwege ftp en t.net AL server.
Pagina: 1