iPhone verliest sporadisch WiFi verbinding

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon93
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 11:59
Hallo :)

Op dit moment ben ik in bezit van een iPhone XS 64 GB (niet max) draaiend op iOS 12.3.1. Telefoon bevalt verder prima alleen het WiFi gedeelte heeft wat problemen.

Wat is precies het probleem?
Wanneer ik aan het internetten ben in Safari verlies ik uit het niets ineens de verbinding naar de website, Safari geeft dan aan dat de server niet meer reageert (Server stopped responding). Geen enkele website werkt, ook bijv. WhatsApp of andere online app's werken niet meer. Dit duurt ongeveer 20-30 seconden, daarna werkt alles weer. Dit gebeurd ook op andere wifi verbindingen.

Tijdens dit proces ben ik volgens de telefoon nog wel verbonden met WiFi, schakelt niet naar 3G/4G o.i.d. Dit gebeurd verder ook niet op 3G/4G.

Wat heb ik geprobeerd?
  • Andere netwerk pakken. Het probleem doet zich dus voor op alle wifi netwerken
  • Reset -> Reset Network Settings
  • Volledige wipe: Reset -> Reset All Content and Settings
  • Reboot van de telefoon
  • WiFi netwerk verwijderen (vergeten) en opnieuw verbinden
  • Laatste iOS versie installeren: 12.3.1 (gebeurde ook op vorige versies)
Ik heb deze case om de telefoon zitten: https://www.otterbox.com/...ign/77-59583.html#start=1

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-09 20:01

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Heb je toevallig een Sitecom wifi router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon93
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 11:59
Luchtbakker schreef op maandag 27 mei 2019 @ 18:01:
Heb je toevallig een Sitecom wifi router?
Nee, thuis draai ik een AC86U. Het probleem heb ik echter op alle WiFI-netwerken, niet alleen thuis. Variatie aan merken: ASUS, UniFi, Netgear, KPN Experiabox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-09 20:01

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Ik kan mij bijna niks anders dan een defect aan je iPhone zelf bedenken, gezien je alles kwa resetten al geprobeerd hebt.

Het snelste is door naar de Apple store te gaan, meestal swappen ze hem direct om. Wel vooraf een afspraak maken 😀