Alles in een kabel voor iPhone en iPad

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Momenteel heb ik een usb-a naar lightning kabel (3 meter) bij de bank voor de momenten als je even geen accu hebt. Of als ik m'n airpods even wil opladen. Nu hebben we een usb-c iPad. Een goedkoop lightning naar usb-c dingetje werkte helaas niet.
Nu zag ik wel dat Belkin zoiets heeft: https://www.coolblue.nl/p...b-c-kabel-zwart-1-2m.html, maar wat mij betreft redelijk aan de prijs voor 30 euro.

Wat voor opties zijn er nog meer. Liefst die wel betrouwbaar zijn (lees: geen goedkope ali-meuk).

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiagoo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10:40
Zoiets?
https://www.bol.com/nl/p/...jVOuKa2ya2AEaAogDEALw_wcB

Al vind ik 30eu nog niet veel voor een mooie adapter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online
Dit is volgens mij gewoon zo'n Ali ding. En lees in de reviews dat die niet voor de ipad pro werkt.

Gaar mij niet perse om mooi. Maar functioneel. En met 1,2 meter valt dat wel iets tegen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiagoo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10:40
iAmRenzo schreef op maandag 27 mei 2019 @ 16:55:
[...]

Dit is volgens mij gewoon zo'n Ali ding. En lees in de reviews dat die niet voor de ipad pro werkt.

Gaar mij niet perse om mooi. Maar functioneel. En met 1,2 meter valt dat wel iets tegen... ;)
Dan koop je gewoon 2 losse kabels kan je ze nog tegelijk opladen ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online
Ik geloof dat dat wel de handigste optie is... want die Belkin kabel is leuk maar laadt mijn iPad pro niet op, want er zit een iPad mini adapter aan (niet sterk genoeg). Maar een iPad pro adapter heeft usb-c.
Jezus wat is dit onhandig! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 18-09 12:21
Je wil geen goedkope meuk, maar als je dan 30 euro voor een kabel moet betalen is het ook niet goed?

Het is het een of het ander natuurlijk he.

Ik zou als ik jou was gewoon een keer de Action binnen lopen. Die hebben tig van dat soort kabels. Heb je wel goedkope kabels, maar als het gewoon werkt, maakt het toch niet zo veel uit?
En als het niet werkt ga je terug, of kost het je een paar euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy_413
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 14-09 11:03
Gewoon een adapter met 2 USB a poorten kopen. Een 3m lightning kabeltje en een 3m USB c kabeltje.

Hier heb je zo'n adapter.https://www.bol.com/nl/p/...1DRgL0EAQYAiABEgIb6_D_BwE

Edit: Mocht die niet sterk genoeg zijn kan je altijd nog een adapter halen met meer vermogen.

[ Voor 9% gewijzigd door Jordy_413 op 01-06-2019 14:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:15
Als je een degelijke oplossing wil en daar wat geld voor over hebt, zou ik gewoon een originele Apple-kabel of adapter kopen, bij de Apple store of de online store. Zit je gegarandeerd goed, geen kans op schade door goedkope meuk en ben je in 1x klaar.

Ik snap niet dat mensen veel geld uitgeven aan Apple-spullen maar dan een kabeltje van 30 euro te duur vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 18-09 12:21
Jordy_413 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 14:00:
Gewoon een adapter met 2 USB a poorten kopen. Een 3m lightning kabeltje en een 3m USB c kabeltje.

Hier heb je zo'n adapter.https://www.bol.com/nl/p/...1DRgL0EAQYAiABEgIb6_D_BwE

Edit: Mocht die niet sterk genoeg zijn kan je altijd nog een adapter halen met meer vermogen.
Als je graag brand wil moet je zo'n goedkope adapter kopen.

Nee, dat soort adapters moet je gewoon van een merk kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online
Steven.w schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 14:00:
Als je een degelijke oplossing wil en daar wat geld voor over hebt, zou ik gewoon een originele Apple-kabel of adapter kopen, bij de Apple store of de online store. Zit je gegarandeerd goed, geen kans op schade door goedkope meuk en ben je in 1x klaar.

Ik snap niet dat mensen veel geld uitgeven aan Apple-spullen maar dan een kabeltje van 30 euro te duur vinden.
Nou ja, dat is het nu niet helemaal.
Ik wil gewoon een handige oplossing, liefst 1 stekker met twee usb(-c) uitgangen. Anders moet ik nog een verdeler onder de bank leggen om twee stekkers te plaatsen. De stekker moet ook nog eens voldoende vermogen hebben om de iPad Pro op te laten (net als de kabel).
Daarnaast is het een luxe probleem: voor het moment dat je je device wilt gebruiken maar de accu bijna op is. En voor de Apple TV remote natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@iAmRenzo Deze is wat goedkoper dan die van CB https://www.amazon.com/Li...one-MacBook/dp/B06XY1HG9G

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online
Ik ben toch nog ff flink aan het researchen. Ook voor straks op vakantie (om mijn iPhone, Apple Watch, iPad, GoPro, Gimbal te laden). Ik wil natuurlijk het liefst zo weinig mogelijk kabels en stekkers mee.

Hoe moet ik nu power output zien? Electrotechniek is te lang geleden voor me. Ik weet nog dat W = A * V is. Maar verder...? Hoe verhoudt een 18W en een 80W lader zich tot elkaar. Welke stekker moet ik hebben zodat mijn iPad (of MacBook) oplaadt (ook tijdens gebruik, en dus niet verder leeg loopt). En die ook nog 'gewoon' een powerbank of mijn Apple Watch kan laden.
Pagina: 1