Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-11 12:31
Goedemiddag,

Bestaat er een app voor Android die je kan laten zien hoe gezond een accu nog is zoals iPhone dat bijvoorbeeld heeft?

Ik heb nu namelijk een S9 Plus met een defecte camera van iemand overgenomen, maar als de accu slecht is wil ik die met de camera tegelijk vervangen.

Op het moment heb ik AccuBattery geinstalleerd, maar na 3 uur heb ik nog steeds geen indicatie van hoe gezond de accu nog is.

Edit: Was net te snel, maar ik kom er achter dat ik dit meter in een bestaande topic kon vragen 8)7.

[ Voor 11% gewijzigd door Knamix op 27-05-2019 13:39 ]

Alle reacties

• bartelsrobert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-11 19:10
Accubattery is prima voor jouw doel. Deze schat de capaciteit van je accu op basis van meetdata tijdens het laden. De laadstroom en de %stijging. Om een realistisch beeld te krijgen zijn er meerdere laad sessies nodig. Na een week heb je al wel een aardig beeld

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Accubattery werkt pas "goed" als je de telefoon eerst enkele keren tot ongeveer 10% laat leeglopen, dan oplaadt met de officieel bijgeleverde kabel. Kost je dus een paar dagen om dat te realiseren maar dan pas heet Accubattery een betere indicatie te geven.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof