Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ddr 3 1866 Mhz geheugen voor asus crosshair IV formula.

Pagina: 1
Acties:

• Bad_ID
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11 21:40
wil het maximale geheugen in mijn asus crosshair IV formula benutten. Ik heb er nou 4 x 2 Gb Hyper X modules in zitten. Er zit een AMD Phenom II X1090T cpu en MSI Geforce 750 Ti en draait op op Win 10 x64. Volgens de qvl lijst zijn de grootste module op :( 1866 2 Gb :( . Mijn vraag is welke modules van 4x4 Gb of 2x8 Gb is geschikt voor mijn mobo.

[ Voor 0% gewijzigd door Bad_ID op 27-05-2019 12:41 . Reden: moest 4x4 Gb zijn. ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Als je de QVL al open had, daar staat toch welke merken & typen ondersteund worden in 4x 4GB of 2x 8GB?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Bad_ID
ik heb op mijn cpu een scyte mugen cooler opzitten en mijn geheugen zitten daaronder dus de de modules mogen niet te hoog zijn omdat de ruimte krap wordt. sommige modules zijn niet meer te krijgen en had de modules graag met zoveel mogelijk mhz. Ik heb gekeken op userbenchmark en bij Corsair CMZ16GX3M4A1600C9 moet ik mijn scyte mugen vervangen en de rest kon ik niet op price watch vinden.

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Bad_ID schreef op maandag 27 mei 2019 @ 15:05:
ik heb op mijn cpu een scyte mugen cooler opzitten en mijn geheugen zitten daaronder dus de de modules mogen niet te hoog zijn omdat de ruimte krap wordt. sommige modules zijn niet meer te krijgen en had de modules graag met zoveel mogelijk mhz. Ik heb gekeken op userbenchmark en bij Corsair CMZ16GX3M4A1600C9 moet ik mijn scyte mugen vervangen en de rest kon ik niet op price watch vinden.
Zeg dan gelijk dat je low profile memory zoekt :/

Maar even zonder lullig over te komen: is deze exercitie niet een beetje zinloos?
Waarom zou je nog veel geld voor (duur) 2ehands ram neertellen in een systeem waarvan de cpu al 8 jaar out-of-date is?

Van de andere kant bekeken: als je toch geld in een ouwe computer wil gooien, waarom koop je dan voor een paar tientjes niet een andere cpu koeler?

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Verwijderd

Bad_ID schreef op maandag 27 mei 2019 @ 15:05:
En in https://tweakers.net/aanbod/ ?
Volgens mij zie ik wel iets voor je.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Bad_ID Je hebt nu aan RAM ?

van 1600 naar 1866 zal niet veel verbeteren

[ Voor 3% gewijzigd door Hackus op 27-05-2019 15:37 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Bad_ID
Deze setup heb ik gebouwd toen ik nog geen kinderen had en op dit moment heb ik teveel projecten die ik eerst moet afronden voordat ik weer een goede set up kan bouwen. dus een klein bedrag investeren in mijn huidige setup was een alternatief dan een paar jaar wachten voor een nieuwe game pc te bouwen. kan ik toch nog een beetje gamen en dues ex humankind divided te spelen want nou loopt hij vast als ik naar een ander gebied moet reizen vanwege te weinig geheugen.
Pagina: 1